Ik ga proberen het bij te houden maar nog best een opgave in combinatie met fulltime werk en een zwangerschap
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Welke dieren heb je nog buiten jou hond(en)? En hoe denkt jou hond(en) erover?
Echt te gek dat ze dat geregeld heeft voor me! Kijk daar al enorm naar uit!
.
Dan denk ik dat we wel een goed gevuld pakket gaan hebben nu - ik heb heel slim kunnen inkopen met sommige dingen waardoor ik wat extra heb kunnen doen binnen budget, dus ik ben weer blij
. Ik heb alles wat ik so far in huis had ook al ingepakt en in de doos zitten, dus we gaan de goede kant op. Ik heb al wat ideetjes over de hints, maar moet deze wel nog gaan uitwerken dus eens even voor gaan zitten binnenkort.
MarlindeRooz schreef:Hopelijk red Roos het tot half december want ze wordt wel echt heel hard oud nu.
.
. En ik heb al leuke ideeën voor de hints.
.

. En ik pieker inderdaad al regelmatig wie je bent
.
Knuffel. Hopelijk kun je samen gewoon nog met kerst lekker jullie pakketje gezellig openmaken
. Maar ook idd vooral heel slim kunnen inkopen, echt op veel dingen leuke kortingen gehad door eigen gespaarde punten van ippies of dierendag aanbiedingen etc.
.
.
Wat was dit weer genieten zeg
Ik moet wel wennen aan de extra pauzes die ik in moet lassen maar hoop dat we dit de komende maanden nog lekker kunnen blijven doen
... Inmiddels is er een onderzoek ingesteld, maar betwijfel of het nog komt.
AfricanLady schreef:Gisteren voelde ik een bultje in de liesstreek van Leslie
Ook was het daar opgezet.
Vanmorgen de dierenarts gebeld en vanmiddag kon ik terecht en zag de dierenarts dat ze schijnzwanger was.
Het bultje is waarschijnlijk niks.
Maar die word gelijk verwijdert als ze volgende week wordt gesteriliseerd.
Toch maar de keus gemaakt.
Ze heeft bijna bij elke loopsheid last van giardia en nu haar eerste schijnzwangerschap.
Dus maar beter alleen niet lekker voor de portomonee.
Daar gaat al het spaargeld zucht