Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AfricanLady schreef:Helaas dan ga ik weer verder!
KimD schreef:AfricanLady schreef:Helaas dan ga ik weer verder!
Je zit in de verkeerde richting te denken! Dit komt overigens niet uit het spreekuur maar gewoon omdat ik ook Hulp Santa ben in mijn vrije uren die de hints wel direct door had.
De hond/honden van jouw Secret Santa zijn zeker niet korthaar, ik lees dat je in die richting zoekt.
Daarnaast zou ik het zand in de doos ook zeker als hint zien!
En, om je dan nog even een duwtje in de goede richting te geven. Jouw SS draagt een uniform waarbij zijn/haar/het/hen dagelijkse verschillende sokken zichtbaar zijn. Zijn/haar/het/hen draagt nóóit dezelfde sokken want daarin zijn jouw lootje en ik namelijk een match!Nog een hint dan, ik ben het niet.
AfricanLady schreef:KimD schreef:
Je zit in de verkeerde richting te denken! Dit komt overigens niet uit het spreekuur maar gewoon omdat ik ook Hulp Santa ben in mijn vrije uren die de hints wel direct door had.
De hond/honden van jouw Secret Santa zijn zeker niet korthaar, ik lees dat je in die richting zoekt.
Daarnaast zou ik het zand in de doos ook zeker als hint zien!
En, om je dan nog even een duwtje in de goede richting te geven. Jouw SS draagt een uniform waarbij zijn/haar/het/hen dagelijkse verschillende sokken zichtbaar zijn. Zijn/haar/het/hen draagt nóóit dezelfde sokken want daarin zijn jouw lootje en ik namelijk een match!Nog een hint dan, ik ben het niet.
Nee ik was wel in de richting van een stokhaar aan het zoeken.
Maar zag dat nynke ook bezig was met schapen dus d8 mischien kon het haar daar ook van zijn haha.
Ik heb nu 2 drukke werkdagen dus zal even kijken of ik tussendoor wat kan puzzelen
MarlindeRooz schreef:Ik heb nog geen pakket gehad dus geen idee waarom Detroit achter mijn naam staat.
Sem_ schreef:Ik moet hem ook nog ontvangen! Mijn lootje was Candalisa.
MarlindeRooz schreef:Nicky91 schreef:
Jij had toch een pakket voor Detroit? Volgens mij moet je het zo lezen; pakket - lootje
Dus jou naam zou er dubbel moeten staan of zoiets? Denk ik
Nee?
Citaat:Ontvanger naam // secret Santa naam of ??? wanneer je het niet weet.
Vb: Pietje puk // Winnie the Pooh
Luna2006
Kiimm_
xLaraaj // Zoe_97
NorwayFjord // yvetjes
cursebreaker
Eloya // Candalisa
Kaus
StonedRomy // Oshaa
Sastaic // Eloya
Nynkster
Daffodil // xxpetraxx