Gevaarlijke en potentieel gevaarlijke honden niet op straat.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:41

Moderatoropmerking:
Zoveel hondeneigenaren, zoveel meningen. :j Discussiëren mag, maar persoonlijke aanvallen worden direct verwijderd.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:43

Ceriadwen schreef:
Kom dit topic nu net pas tegen...

Ik heb meerdere rottweilers gehad, die overigens niets deden, die ik bij mijn kinderen ( ook als baby) in de slaapkamer liet slapen. Ik heb een dalmaat gehad die steevast ieder mens en dier aanvloog. Met name mensen met kinderen in buggy's waren favoriet, want die boden zichzelf namelijk aan. Prakte kind met kinderwagen en al zo zijn snufferd in, tsja zijn heel wat gezichtjes geweest die ik net op tijd heb kunnen redden door mijn hond zowat op te hangen in zijn ketting. De hond overigens liep gewoon naast me aan de kant van de weg, dus m.i. ver genoeg van loslopende domme ouders. Hond hebben we gelukkig bij een vriend kunnen brengen die ver van de bewoonde wereld woont.

Verder hebben we een kruising jack russelx kooiker gehad, staatsgevaarlijk model. Vloog alles en iedereen aan vanaf dag 1. Ontzettend lief ding voor ons, maar daar konden we alleen mee naar buiten als het donker was en stil was op straat.

Nu hebben we een pitbull ( kruising dogo canario . groot model pitbull) echt een kalf van nu bijna 70 kilo.
Hond doet serieus niets, daarintegen is het een gewild model voor in mijn buurt "stoere" pubermeisjes die denken bijdehand te zijn en in het voorbij gaan mijn hond een doodschop geven.

Laat me duidelijk zijn, die komen er bij mij niet ongestraft vanaf. Dt mijn hond uit zichzelf niets doet is fijn.. maar dat betekend niet dat ik dan niets doe en dus is er wel eens een boze ouder aan mijn deur geweest.

Het is de domheid en onwetendheid van een mens die zodra ze weer eens wat zien over "bijtgrage" honden maar klakkeloos ongefundeerde meningen gaan rondstrooien. Als jij jezelf eens niet zo kortzichtig op zou stellen, en kennis zou maken met deze staatsgevaarlijke modellen, dan zou je wel wat anders zeggen.

De top 10 van gevaarlijke honden, het fokverbod is al weer jarenlang achterhaald. Een husky, een tekkel, een kat zelfs, kan veel vervelender bijten. Het enige is, als een hond met een grotere klem bijt, is het lastiger om hem los te krijgen. Maar ga dan ook eens bij jezelf te rade WAAROM die hond zomaar ineens bijt?

Serieus.. ik weet dat domheid een kunst is, maar deze form of art word zolangzamerhand een beetje vervelend.

Dus, wanneer kom je kennis maken met mijn ontzettende gevaarlijke hond?

+:)+

easygoing

Re: Gevaarlijke en potentieel gevaarlijke honden niet op straat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 00:18

Permanent slot.