Zowel voor de afwisseling in aanbod van samenstelling als om te voorkomen dat de pup te eenzijdige voeding krijgt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSannee schreef:Ik voer ook kvv, als pup heeft Evi een tijdje Eukanuba graanvrij gehad, daar ging ze ook wel goed om. maar sinds we kvv voeren wil ik niet meer anders haha.
Ik overweeg voor vakanties nog wel een goed brok met hoog vleespercentage om het iets te vergemakkelijken in de tent. Ze krijgt op vakantie nu gestoomd vlees.
Evi doet het zo goed met behendigheid![]()
Ze vindt het echt fantastisch! Ze gaat nog erg snel haha. Dus kunst wordt straks om er een beetje rust in te trainen. Maar gelukkig zat het commando wachten er wel goed op dus ik kan een stuk vooruit lopen, anders houd ik d'r helemaal niet bij joh
xSannee schreef:Ik voer ook kvv, als pup heeft Evi een tijdje Eukanuba graanvrij gehad, daar ging ze ook wel goed om. maar sinds we kvv voeren wil ik niet meer anders haha.
Ik overweeg voor vakanties nog wel een goed brok met hoog vleespercentage om het iets te vergemakkelijken in de tent. Ze krijgt op vakantie nu gestoomd vlees.
Evi doet het zo goed met behendigheid![]()
Ze vindt het echt fantastisch! Ze gaat nog erg snel haha. Dus kunst wordt straks om er een beetje rust in te trainen. Maar gelukkig zat het commando wachten er wel goed op dus ik kan een stuk vooruit lopen, anders houd ik d'r helemaal niet bij joh
xSannee schreef:Heb ook niet gezegd langzamer toch?
Gaat meer om rust in bepaalde dingen zodat ze ook blijft nadenken.
Maar nu klinkt het ook heel extreem, ze doet het gewoon heel erg goed
Majabeestje schreef:Novi is schijnzwanger. En behoorlijk ook.. Dikke tepels en ze piept de hele dag door. Is agressief tegen onze andere hond, maakt nestjes en ze houdt mij constant in de gaten en is van slag als ik weg ben.
We willen haar laten steriliseren. Kan dat tijdens schijnzwangerschap of moet dat eerst voorbij zijn? Ik bel maandag sowieso de dierenarts even voor overleg.
Majabeestje schreef:Novi is schijnzwanger. En behoorlijk ook.. Dikke tepels en ze piept de hele dag door. Is agressief tegen onze andere hond, maakt nestjes en ze houdt mij constant in de gaten en is van slag als ik weg ben.
We willen haar laten steriliseren. Kan dat tijdens schijnzwangerschap of moet dat eerst voorbij zijn? Ik bel maandag sowieso de dierenarts even voor overleg.
s1993 schreef:Ik word altijd zo blij van foto's van Evi, zo'n heerlijk vrolijk koppie heeft zeLeuk dat ze zo blij wordt van de behendigheid, mijn honden vinden het ook fantastisch! Wij hebben in de groep een aantal honden die best wel gemotiveerd moeten worden en dan zou ik er denk ik zelf snel klaar mee zijn. Maar merk aan Obi dat hij het echt leuk vindt en daardoor gaat het ook heel makkelijk
Wij hebben verder geen wedstrijd ambities en doen het puur voor de afwisseling en omdat hij er zo blij van wordt. Als Jabba zijn basis er wat beter in zit gaan we met hem ook naar de behendigheid, vindt hij héél leuk maar voor nu focussen we nog vooral op 'normaal doen'.
Ah Sofietje kan nu al goed poseren, handig hoor! Ik vind het in mijn eentje altijd lastig om goeie foto's te maken.
Oh wat is Snuf schattig, snap helemaal dat je daar verliefd op bent.
Mooi die variocage! En fijn dat Vesper het zelf geen probleem vindt. Leuk dat het schapendrijven zo goed gaat, dat zouden mijn honden denk ik niet kunnen, die snappen er geen reet van wat ze met een schaap moeten![]()
Hier merken we nu echt wel verschil na de chemische castratie, Jabba is echt wel een stuk relaxter geworden en schreeuwt eigenlijk niet meer (hij blaft nog wel, maar dat gegil was vreselijk). En een groot voordeel voor hem: hij kan weer loslopenZijn dimmer werkt alleen op het moment niet zo goed, hij kan goed aan, hij kan goed uit maar iets daartussen is soms lastig. Verder is hij gewoon een blij ei, wil het liefst de hele dag afwisselen tussen spelen en knuffelen en hij weet me vaak te overtuigen met zijn schattige puppy-ogen dat hij helemaaaal geen boefje is hoor
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Kaplaars schreef:Knap gemaakt Kim!! Erg mooi!![]()
Spannend Mariëlle!!! Dit zijn poedels toch?
Evi!!Wat is ze dapper! Ik vond die hindernissen er op de foto’s erg uitdagend uit zien!!
Ik had volgens mij Doux zijn nieuwe look hier nog niet gedeeld!
[ Afbeelding ]