Inderdaad beter 6 sterke dan 1 dode.........maar het is nog even voorzichtig afwachten begrijp ik.
Laten ze eerst maar eens rustig uitkomen toch?
Ik ben ook stiekem wel erg benieuwd naar het buurgesprek
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik ben veel te erg aan ze gehecht. Dat zal straks ook wel weer janken geblazen zijn wanneer de kleintjes naar een nieuw huisje mogen.
Die heeft een uitgesproken karakter. Ik kan echt een boek over haar schrijven 
Cayenne schreef:Ah zo te zien werkte het filmpje nu wel bij quartel![]()
Ik heb altijd tegen mezelf gezegd dat ik geen favorieten mag hebben, maar wanneer je zo lang voor een ziek dier hebt gezorgd, krijg je daar gewoon een extra speciale band mee. Ik ben overigens wel echt gek op allemaal. Ook de vogels die niet tam zijn. Een aantal van hen heb ik al een aantal keer heel goed kunnen verkopen en de meeste kwekers hadden dat voor die bedragen waarschijnlijk ook direct gedaan met een mooie strik eromMaar ik ben veel te erg aan ze gehecht. Dat zal straks ook wel weer janken geblazen zijn wanneer de kleintjes naar een nieuw huisje mogen.
maar voorlopig moeten ze eerst maar eens goed groeien en gezond blijven![]()
Phoenix is echt hilarisch jaDie heeft een uitgesproken karakter. Ik kan echt een boek over haar schrijven
Maar eigenlijk zijn ze allemaal apart hoor!
Maar dan weet je wel zeker dat je naar goede huisjes voor je zoekt.
Cayenne schreef:De jongste van vorig jaar was nog geen week bij zijn nieuwe eigenaresse toen hij door een ongeluk zijn nek brak. Daar ben ik echt een hele tijd beroerd van geweest!
Het was zo'n verschrikkelijk lief dier en ook nog eens heel mooi. Het was een ongeluk, maar toch.. Het blijft ontzettend rot.
quartel schreef:Cayenne schreef:De jongste van vorig jaar was nog geen week bij zijn nieuwe eigenaresse toen hij door een ongeluk zijn nek brak. Daar ben ik echt een hele tijd beroerd van geweest!
Het was zo'n verschrikkelijk lief dier en ook nog eens heel mooi. Het was een ongeluk, maar toch.. Het blijft ontzettend rot.
Oohhh dat lijkt mij ook vreselijk![]()
Het zijn toch een beetje je kindjes.
Los is hartstikke leuk (als dat het was) maar niet zonder gesloten gordijnen.
Wij zitten hier regelmatig in het donker omdat de kippies hun energie kwijt moeten.
De buren moeten haast wel denken dat wij hele spannende mensen zijn

) 
Ik ga over een uurtje of twee weer even kijken. Hopelijk is het dan inmiddels uitgekomen!

En dan kan de schuur als binnenverblijf