Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thioro schreef:Sterkte Joolien.
Sommige katten gaan ook gewoon niet goed samen en kunnen mekaar in het beste geval 'verdragen'.
Geef het wat tijd, gebruik wat Feliway en kijk wat het geeft. Het kan zijn dat ze nooit echt vriendjes gaan worden, zolang ze mekaar in dat geval niet te lijf gaan is het al goed.
Sinds 3 dagen loopt dit rond het huis
http://i7.photobucket.com/albums/y290/ngaparou/beestjes/IMG_20121122_123937.jpg
Ze vertikt het om weg te gaan. Heb haar voor de zekerheid getest op Felv/Fiv, ze is negatief dus ja ik wil er wel tijdelijk voor zorgen. Maar heb er al 3 (en die zijn not amused met de nieuwe), 4 is teveel dus ga haar niet houden. Moet ik er nog een huisje voor zoeken.
Zucht, zo'n toestanden zijn dus het gevolg van al die leuke pretnestjes.
franka75 schreef:Kent iemand eigenlijk het erhaal van de bibliotheek kat dewey read more books uit spencer iowa???
heb dat boek gelezen echte vertederend, als hem op you tube opzoekt zal je veel vinden het was een rode kater hij leeft nu niet meer. Maar er kwam zelfs een tv ploeg uit japan voor hem en een gehandicapt meisje ging hij elke week meteen bij liggen als ze kwam. Ik volg ze op facebook en wel eens bericht teruggekregen uit die bibliotheek
Gwen schreef:Ook weer zo'n once in a lifetime kat, Habbes. Jouw verhaal doet me denken aan vroegere kater Thijs die ook niet wist wat krabben was, en die ik in kleertjes hees om hem rond te sjouwen in mijn poppenwagentje. Wat eng, dat 'ding' in zijn darmen
.