Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:49

mooie foto essiedepessie!

ik ben ziek en yara ligt hier al de hele tijd op de bank naast me

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:25

@ Mando mooie monsters :)
@ Essiedepessie heeele mooie foto!!

Hier beginnen de jongens aan elkaar te wennen.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:55

Ahh heel veel sterkte met fritz maar is wel beter als je hem dan laat gaan als het zo slecht ging

Vandaag gaat het niet super met kaspertje hij heeft weer last van zijn poot,
Morgen toch maar wat metacam geven anders...
Hij weet ook gewoon niet hoe hij moet zitten en miauwt echt zo erg om te zien bah :(

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 17:02

Ik heb al 2 kiesjes en 3 hoektandjes van Jack :+ Hij spuugt ze gewoon steeds uit als ie bij me zit :')

Mooie nieuwe katten zijn er bij gekomen :j

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:32

Gister zijn de laatste hechtingsdraadjes van Jackie verwijderd. Ze had last van irritaties van het hechtmateriaal en dat hebben we gehoord ook. Ze moest met 2 mensen vast gehouden worden en de dierenarts was de derde die de draadjes wegknipte. T kattekind kan een aardig stemmetje opzetten..

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:48

Kent iemand eigenlijk het erhaal van de bibliotheek kat dewey read more books uit spencer iowa???
heb dat boek gelezen echte vertederend, als hem op you tube opzoekt zal je veel vinden het was een rode kater hij leeft nu niet meer. Maar er kwam zelfs een tv ploeg uit japan voor hem en een gehandicapt meisje ging hij elke week meteen bij liggen als ze kwam. Ik volg ze op facebook en wel eens bericht teruggekregen uit die bibliotheek

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:52

Thioro schreef:
Sterkte Joolien.

Sommige katten gaan ook gewoon niet goed samen en kunnen mekaar in het beste geval 'verdragen'.
Geef het wat tijd, gebruik wat Feliway en kijk wat het geeft. Het kan zijn dat ze nooit echt vriendjes gaan worden, zolang ze mekaar in dat geval niet te lijf gaan is het al goed.

Sinds 3 dagen loopt dit rond het huis
http://i7.photobucket.com/albums/y290/ngaparou/beestjes/IMG_20121122_123937.jpg
Ze vertikt het om weg te gaan. Heb haar voor de zekerheid getest op Felv/Fiv, ze is negatief dus ja ik wil er wel tijdelijk voor zorgen. Maar heb er al 3 (en die zijn not amused met de nieuwe), 4 is teveel dus ga haar niet houden. Moet ik er nog een huisje voor zoeken.
Zucht, zo'n toestanden zijn dus het gevolg van al die leuke pretnestjes.

oh wat een kroelpoesje.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:11

Aaargh!
Gratis af te halen: ADHD Bengaal, die zielige ouwe soortgenoot kliert en met z'n dolle bui wéér iets kapot heeft laten vallen.
#rotstip >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:17

MamaMiesje schreef:
Aaargh!
Gratis af te halen: ADHD Bengaal, die zielige ouwe soortgenoot kliert en met z'n dolle bui wéér iets kapot heeft laten vallen.
#rotstip >;)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D Die is hier hartstikke welkom :D

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:36

Ik wilde Joolien al een pbtje sturen... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:42

Ik heb nu contact met 2 fokkers over kittens, ze zijn allebei zoooo leuk <3

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:50

Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk wordt :)) .

Ik had net goeie hulp met strijken 8-) :
Afbeelding
(Is het een beetje te zien, zo vaag? Stond er niet goed voor en moet alles met mijn linker hand doen := )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:51

Hihi wat een leukerd! :D

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:58

Hij is héél geweldig :j . Meestal althans, zie verhaal MamaMiesje :D .
Onze andere poezel vindt hem maar zozo, zeker als hij weer eens zowat bovenop haar springt met zijn 6 kilo's, terwijl Miss Poes er nog maar een stuk of 2 en een beetje telt := (door haar schildklierprobleem).

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 00:02

Vandeweek was ik even vergeten de brokjesbak te sluiten. Zo smaken ze uiteraard vele malen beter dan gewoon uit het voerbakje :j .

Afbeelding

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 00:17

franka75 schreef:
Kent iemand eigenlijk het erhaal van de bibliotheek kat dewey read more books uit spencer iowa???
heb dat boek gelezen echte vertederend, als hem op you tube opzoekt zal je veel vinden het was een rode kater hij leeft nu niet meer. Maar er kwam zelfs een tv ploeg uit japan voor hem en een gehandicapt meisje ging hij elke week meteen bij liggen als ze kwam. Ik volg ze op facebook en wel eens bericht teruggekregen uit die bibliotheek

Dewey was geweldig. Ken je dan ook de boeken over Norton? De kat die naar Parijs ging o.a.? Super leuk, geschreven door Amerikaan die katten haatte tot hij Norton kreeg en helemaal om ging. Hij reisde veel en nam Norton dan maar mee, super leuk om te lezen..

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 00:23

Zondag verhuist, maar de kleine diva voelt zich al redelijk op d'r gemak

Afbeelding

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 00:29

Redelijk? Ze ligt erbij als de heerseres des huizes :D .

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 00:36

Ja als er mensen binnen komen oid schiet ze onder de bank

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 00:44

Wat een leuk topic zeg! Kga zo eens even bijlezen! :D

Mag ik onze kat ook komen voorstellen?

Onze kat Habbes;

Afbeelding
Afbeelding
(is door een ongeluk zijn rechter oog verloren)

10,5 jaar oud en werkelijkwaar het allerliefste wezentje op deze aardkloot! <3 :D Heeft geen idee wat krabben is, je kan het bijwijzevanspreke nog aan z'n staart door de lucht slingeren en nog vind die het allemaal prima. En ookal vind die het niet prima; hij doet alsnog niks :') Verder is het een grote prater en babbelt hij heel wat af! :D Ook leeft die ervoor om bij je te liggen, en over z'n buikje gekrabbeld te worden <3 Kortom: hij is onze vriend voor het leven en we kunnen echt echt echt niet zonder hem <3

Helaas heeft hij naar alle waarschijnlijkheid een tumor in z'n darmen (afgelopen dinsdag naar de DA geweest ivm diaree en bloed bij de ontlasting), maar er bestaat een klein kansje dat het om een abces gaat. Nu een AB-kuur mee gekregen en we zullen zien. Volgens de DA is het 'gezwel' wel redelijk stabiel, dus we houden hoop dat hij nog een mooi poosje bij ons mag blijven. Dierenarts wil niet opereren gezien zijn leeftijd en om het feit dat Habbes waarschijnlijk meer last heeft van de operatie en het 'revalideren' dan dat hij nu van het gezwel heeft. De kat is van mijn vriend en ook hij heeft besloten het met dit besluit van de dierenarts eens te zijn, dus het is nu afwachten en hoop houden.
Laatst bijgewerkt door millennium op 28-11-12 00:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 00:54

Ook weer zo'n once in a lifetime kat, Habbes <3 . Jouw verhaal doet me denken aan vroegere kater Thijs die ook niet wist wat krabben was, en die ik in kleertjes hees om hem rond te sjouwen in mijn poppenwagentje. Wat eng, dat 'ding' in zijn darmen :\ .

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 01:05

Gwen schreef:
Ook weer zo'n once in a lifetime kat, Habbes <3 . Jouw verhaal doet me denken aan vroegere kater Thijs die ook niet wist wat krabben was, en die ik in kleertjes hees om hem rond te sjouwen in mijn poppenwagentje. Wat eng, dat 'ding' in zijn darmen :\ .

Ach gos, hihi, die Thijs! <3 Bijzonder zijn zulke katten he! :j

Ja, dit is echt een once in a lifetime kat voor ons, zeker voor m'n vriend. De band die die 2 hebben is echt on-be-schrijvelijk <3

voorbeeldje: zodra m'n vriend ook maar een seconde op de bank zit zit Habbes al bij hem op schoot, compleet ingenesteld. Gelukkig vind Habbes mij ook wel leuk en lief :Y) :z :') maar die band die die heeft met m'n vriend is heel bijzonder.
Sinds een jaartje mag Habbes nu ook bij ons op de slaapkamer verblijven, en dat vind die een genot. Ligt die vaak lekker op de stoel te meuren :z . Soms dan kruipt die stiekem (en weet: dieren in bed is normaal gesproken voor mij een absolute no-go, maarja, tegen Habbes kan ook ik geen nee zeggen :') ) onder het dekbed tegen m'n vriend aan, of pikt die stiekem een kussen in :Y) . Hoe hardnekkig je dan ook probeert hem van het bed te bonjouren, even hardnekkig komt die dan weer terug :') . Maarja, zodra die dan lekker tegen je aan ligt kan je niks anders dan het hem maar vergeven :+

Verder is het gewoon ontzettend leuk en grappig dat je hem echt overal kan aaien en kan kriebelen; van z'n teentjes tot z'n het puntje van z'n staart tot op onder z'n okseltjes; hij vind het allemaal even heerlijk en zal echt nooit een knauw geven.

Ja, dat 'ding' in z'n darmen is inderdaad eng en heeft bij mij al voor een paar slapeloze nachten gezorgt. Maargoed, eerst eens kijken of het misschien om een abces gaat ipv om een tumor.

Edit: spellingsfoutjes

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 01:27

Mossel schreef:

[ Afbeelding ]

<3 <3
Wanneer mag ik me op mijn gemak komen voelen bij jou huis die helemaal mijn smaak is? :') :))

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 01:40

Wat betreft once-in-a-lifetime katten: Het is erg afhankelijk van hoeveel zin ze erin heeft, maar ik douche gemiddeld 2x per week met m'n zwartwitte dame. Vindt het ongezellig dat ik alleen achter een gordijn ga staan, dus mauwt aan de andere kant en mept tegen de stof... laat ik d'r binnen, dan gaat ze eerst chagrijnig kijken omdat 't toch wel wat nat is en uiteindelijk gewoon liggen - water op de vloer is blijkbaar toch wel lekker warm :D

Daarna mag ik kiezen tussen haar ook afdrogen of de verwarming open draaien zodat ze er dampend en wel boven kan gaan liggen _O-

Vermoed dat 't komt omdat ik d'r als kitten ooit uit het toilet getrokken heb (aan d'r staart). Toen heb ik haar dus gewassen onder de douche, werd niet bepaald op prijs gesteld. Nu vindt ze het blijkbaar dus niet erg meer. Bij de kater hoef ik het niet te proberen (tenzij ik m'n eigen risico van de zkv wil op maken..)
Laatst bijgewerkt door Apostrof op 28-11-12 02:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 02:01

Chaos schreef:
Mossel schreef:

[ Afbeelding ]

<3 <3
Wanneer mag ik me op mijn gemak komen voelen bij jou huis die helemaal mijn smaak is? :') :))

Je bent welkom!