Heeft er trouwens hier nog iemand zebraslakken? Die heb ik namelijk ook,alleen vergeten te melden
erg leuke slakken om te zien. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
erg leuke slakken om te zien.
maar wel een hele gave verslaving! Ik blijf kwijlen bij de grotere bakken. Vooral bij die van de hornbach waar prachtige discussen inzitten. Wow! lies1994 schreef:_San87_ jaaaa die willen wij ook nemen. Maar inderdaad wel een beetje aan de prijs.
Heeft er trouwens hier nog iemand zebraslakken? Die heb ik namelijk ook,alleen vergeten te meldenerg leuke slakken om te zien.
. Erg mooie bakken vind ik. Wel onderhoudsgevoelig en je kan er lang niet alle planten in stoppen tenzij je handig bent met elektriciteit.
. Ik ben er ook niet moeilijk mee, maar ik koos toevallig juist die ene plant die lastig te krijgen is
. Maar ik heb 'm
.

Weet er iemand of je zo'n leuk (zoetwater) kreeftje kan samenhouden met garnalen? Solleke_Noah schreef:Is het huisje van Bilbo, niet?
Ik lees hier stilletjes mee, heb een meterbak (ong 90-100 liter) voor mijn twee axolotl's. In de aquariumwinkel laatst staan kwijlen bij de dwerklauwkikkers, bichirs en krabben, maar dat gaat allemaal niet echt samen met axo's, helaas.
Garnalen erbij lijkt me leuk, beetje meer actie in de bak, maar zo zielig als ze ten prooi vallen aan de axo's... wie weet komt er nog wel een garnalenbakjeWeet er iemand of je zo'n leuk (zoetwater) kreeftje kan samenhouden met garnalen?
.Solleke_Noah schreef:_San87_ schreef:
Bag End. Geweldig ja. Alleen erg moeilijk te onderhouden lijkt me.
Nepplantjes zijn dan wel handig
.
wat een werk moet dat ook zijn
Marisje76 schreef:zo...een uur of twee geleden 2 black molly's gekocht, 5 kleine guppies, half schooltje kardinaaltjes, en 2 platy's en 12 vuurgarnaaltjes.
mooi bakkie dacht ik mooi niet teveel ..
kijk ik net even heeft mn black molly al 8 kindjes gebaard!!!!!
werkt namelijk niet. Marisje76 schreef:zo...een uur of twee geleden 2 black molly's gekocht, 5 kleine guppies, half schooltje kardinaaltjes, en 2 platy's en 12 vuurgarnaaltjes.
mooi bakkie dacht ik mooi niet teveel ..
kijk ik net even heeft mn black molly al 8 kindjes gebaard!!!!!

maar doet braaf z'n werk
is ook de bedoeling dat het filter de troep opzuigt natuurlijk. Eddy_Rocks schreef:Marisje76 schreef:
Maar meestal wordt aangeraden ze er niet allemaal tegelijk in te doen.. Eerst een schooltje, dan de volgende week er een paar bij, enzovoort. Dan kan je filter wennen aan het overschot aan afvalstoffen ineens
zeker garnalen kunnen erg gevoelig zijn voor de nitrietpiek.
dit is meer dan voldoende.