Saluki! Wat is ze mooi zeg, heb echt een zwak voor haar gekregen! Ze is echt prachtig.
Nee, Troy is er nog niet. 13 november mag hij eindelijk mee naar huis. Meneer is ondertussen de grootste van het nest, even wat foto's voor de beeldvorming.
Oh wat een schatje Heerlijk dat je m eindelijk thuis hebt!
Cooper gaat goed! Vandaag bij de dierenarts geweest om weer te titeren en na de uitslag terug voor de cocktail. Deed m allemaal vrij weinig! Verder lekker zo z'n gangetje! Beetje bezig met kunstjes leren, hij kan al zitten, liggen, high five geven en een klein stukje blijven. Super schattig Morgen alweer 11 weken!
Galaika
Geplaatst: 02-12-18 15:03
Late reactie haha! Maar wat goed dat Cooper al zoveel trucjes kan. Troy kan zitten, maar alleen als hij zin heeft..
Saaarr
Geplaatst: 03-12-18 19:34
Ja voor een koekje doet hij alles Morgen weer naar puppycursus doet ie ook zo leuk Volg jij dat ook met Troy gelaika?
Hij groeit veels te hard, paar weken terug was hij nog mini
Ik ben 1x naar de hondenschool geweest, deze school ligt me alleen niet zo. Ik denk dat we volgende week ergens anders een proefles gaan nemen.
Wauw! Wat is hij mooi! Dat hard groeien is herkenbaar. Hij is anderhalve kilo gegroeid in 2 weken. Vorige week zaten we namelijk bij de dierenarts, Troy had een steentje ingeslikt en die was even blijven zitten.
Gelaika, succes met de zoektocht. De fokker van Cooper geeft zelf puppycursus dus dat vond ik leuk om bij haar te doen!
Hij groeit zeker hard dan, hier een halve kilo per week Oh dat was even schrikken dan, nu alles weer goed?
Cooper is vandaag voor de herhaling van de Weil naar de dierenarts geweest. De titer was verder goed dus volgend jaar weer aan de beurt. Van t weekend ga ik denk ik even een jasje voor m uitzoeken, hij vind t niet leuk die kou
Dejoni nog een fotootje voor je
dejoni
Geplaatst: 05-12-18 17:40
Oh Saaarr wat een heerlijk koppie zit daarop!
Ik vind onze eigen whippet dame natuurlijk ook helemaal geweldig, maar puppies hebben toch altijd zo'n heerlijk smelt-koppie
Saaarr
Geplaatst: 10-01-19 19:34
Hoe is het hier?? Cooper groeit veels te hard, echt genieten met m Puppy cursus doet ie heel goed alleen aan de kant wachten is ellende. Oud en nieuw is goed verlopen, hij had niks van die knallen. Hoe zijn jullie ervaringen geweest? Al z'n voortanden zijn nu gewisseld dus het wordt al een grote jongen
En even fotospam
Galaika
Geplaatst: 10-01-19 21:58
Cooper
Met meneer Troy gaat alles goed. Hij is nu al ongeveer 12 kg en is 17 weken oud. Oud en nieuw reageerde hij niet op. Zojuist ook onze eerste puppy-les bij een andere club. Super goed gevoel, we gaan volgende week dus zeker terug.
Saaarr
Geplaatst: 10-01-19 22:20
Wat heeft Troy toch een super leuk jasje zeg Maar jeetje 12 kilo? Cooper is met z'n 19 weken 8 kilo Fijn dat de nieuwe club goed bevalt, wat moeten jullie allemaal doen? Eind deze maand is ons examen, ik wilde wel graag door naar de volgende cursus alleen die zijn op allemaal onhandige tijden helaas.
Paar weken terug nog afgesproken met z'n mama en 2 zusjes, dat was echt zo leuk Even foto zoeken, had eigen alleen filmpjes
Hoi!! Mag ik me hier ook melden? Het is voor het eerst dat ik dit topic tegenkom. Wij zijn sinds een jaar ook trotse eigenaren van onze eerste Whippetmeisje, Oak Yard’s Quick Silver a.k.a. Betsy. Wat een heerlijke hondjes zijn het. Voor alle activiteiten is ze te porren, maar hardlopen, apporteren en zwemmen zijn favoriet. Doet er iemand van jullie aan flyball met een windhond?