Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
griebels schreef:kikia schreef:Sterker nog er is nog nooit een orka met pensioen gegaan.
ik vraag me ook af hoe ze een pensioen voor ogen hebben...
Lekker in een pierenbadje van je oude dag genieten door piepkleine rondjes te zwemmen
Loody schreef:Weet je van ik vind van sommige mensen die hier reageren... jullie reageren te fel...op mensen die het allemaal niet zo negatief zien.... Sorry, en ja nu ga ik misschien te ver maar er wordt ook hypocriet gereageeerd door een aantal van jullie...![]()
Jullie willen niet eens luisteren naar anderen, alleen maar naar de mensen die het zelfde denken als jullie zelf.
Vandaag of morgen worden jullie geconfronteerd met jullie uitspraken die tegenstrijdig zijn van elkaar.. Gaat zeker gebeuren, daar ben ik van overtuigd.Jullie jagen anderen mensen weg uit dit topic, de mensen die willen weten hoe het gaat met Morgan.
En om nu Keiko er bij te halen, ook dan denken jullie alleen maar in jullie straatje..
Met Keiko ging het helemaal NIET goed.. maar ik niet eens meer een poging wagen om het uit te leggen.
Helaas staan jullie niet open voor een goede, NORMALE discussie
griebels schreef:Loody, hetzelfde geldt voor degene die jouw mening delen. Die staan ook niet open voor een andere mening...
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet