Vind het slechter gaan met ze.
De kleinste van de 2 had gisteravond stuiptrekkingen (draaide het nekje helemaal naar beneden) , dacht echt dat ze dood ging, ben tot kwart voor 4 s'nachts bezig geweest met toch maar voeren en laten poepen want dat is denk ik de boosdoener geweest, in korte tijd 3 keer gepoept, je kon zien dat ze vol zat, had dus een drupje olie gegeven en dat werkte blijkbaar.
Daarna weer terug in het donker en hij heeft de nacht overleeft gelukkig.
De grootste wil op dit moment eigelijk niet eten, normaal was het dat ik 1 piepje hoefde te geven en gelijk dat bekje open, nu gaat het bekje dus niet open..
Wat zou ik kunnen geven voor een oppepper?

Er hebben 2 zogenaamde eigenaren gebeld, een vriendin en de broer van de persoon waar de geit en shet zijn weggehaald. De advocaat die de 2 toegeëigend kreeg, zei dat wij ze aan die broer mee mochten geven mits hij zich zou kunnen legitimeren... We hebben niks meer van hem gehoord, dus we weten niet of het nou echt serieus was of niet. Ze kunnen op zich nog wel even bij ons blijven staan zolang het nodig is.
Maar goed, je hebt inderdaad alles gedaan wat je kon doen. Toch blijft het jammer.
Ik ga dit topic blijven volgen, ik heb zelf als kind ook altijd met plezier dieren tijdelijk opgevangen, heerlijk om ze na een paar dagen (of soms iets langer) weer te zien vertrekken, gezond en wel. Er is ook genoeg naar de plaatselijke Vogelopvang gegaan, mooi werk wat die mensen doen.