Al had ze dit bij heel veel mensen niet overleefd denk ik Als we die aanval niet hadden gezien was ze er niet meer geweest, ik heb toen 4 uur lang die stuiptrekkingen tegen zitten houden dat had ze alleen nooit van z'n leven gered
Effie heeft besloten dat ze ze zat is We hadden een balkje onder de drinkfles liggen zodat Sammy er ook bij kan, die had Effie opzij geschoven en toen heeft ze zichzelf tussen de wand en die balk ingeperst zodat er niemand bij dr tepels kon
Zijn ze alweer 4 weken dan? Daarvoor kunnen de mannen nog niks hoor
MightyMike
Geplaatst: 15-12-14 23:10
Ze zijn 2,5 week oud nu toch? Dan kunnen de beertjes nog niet zonder moeder, of bedoelde je niet die er bij weg te halen?
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-14 23:14
Ze zijn woensdag 3 weken.. beertjes worden er wel vaker bij 3 weken afgehaald, ze kunnen vanaf 3 weken al vruchtbaar zijn en ik moet echt niet zo'n kleintje zwanger hebben
Hmm nee als het geen kwaad kan doe ik het natuurlijk liever niet, heb ze liever zo lang mogelijk bij de moeder natuurlijk
MightyMike
Geplaatst: 15-12-14 23:18
De zusjes zijn nog niet vruchtbaar hoor en ik betwijfel je beertjes ook. Ik vind 4 weken altijd erg fijn, slechts 1 keer 3.5 week, indien ze erg groot (300-350 gram of meer) en actief zijn. Is nog nooit mis gegaan hier hoor.
Ze wegen nu 240 dus dat is ook gewoon te weinig, maar als jullie dat allebei zeggen laat ik ze mooi zitten Als 't bij jullie nooit gebeurd bij meerdere nestjes zou 't vreemd zijn als het bij mij ineens wel is