Willl65 schreef:Love western...... Als ik jouw postings lees val ik eerlijk gezegd een beetje stil....
Ik ben uitgelult echt waar.
Waarom alleen omdat ik opkom voor mijn sluierstaarten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyHorseGirl schreef:quera schreef:
Ik sluit mijn katten niet opik zorg dat ze mensen niet tot last zijn. Dit doe ik door ze in mijn. Eigen tuin te houden.
Heb jij je tuin helemaal dichtgebouwd als een gevangenis? Die van mij springt gewoon over de schutting de wijde wereld in.
Amandavd schreef:Gelukkig doen jullie dat niet hèGelukkig want dat gebitch van je word ik ook niet goed van. Jij beschuldigt mij van vanalles maar de pot verwijt de ketel. Jij ziet ook alleen je eigen visie en wilt niet luisteren naar anderen. Terwijl ik mij al tigmaal heb uitgelegd, maar je wilt het eenvoudig niet snappen of zien en komt met kinderachtige opmerkingen en verwijten dat ik verwijs naar leeftijd of andere verwijt dat ze niet aan de medemens denken. Ook dat laatste heb ik al 3 x uitgelegd maar je wilt het niet zien of lezen. Je bent gefrustreerd en reageert dat op andere die je mening niet delen af op een zielige manier. Dus bij deze ga ik jouw post vanaf nu negeren.
naomi_1998 schreef:Amandavd schreef:Gelukkig doen jullie dat niet hèGelukkig want dat gebitch van je word ik ook niet goed van. Jij beschuldigt mij van vanalles maar de pot verwijt de ketel. Jij ziet ook alleen je eigen visie en wilt niet luisteren naar anderen. Terwijl ik mij al tigmaal heb uitgelegd, maar je wilt het eenvoudig niet snappen of zien en komt met kinderachtige opmerkingen en verwijten dat ik verwijs naar leeftijd of andere verwijt dat ze niet aan de medemens denken. Ook dat laatste heb ik al 3 x uitgelegd maar je wilt het niet zien of lezen. Je bent gefrustreerd en reageert dat op andere die je mening niet delen af op een zielige manier. Dus bij deze ga ik jouw post vanaf nu negeren.
naomi_1998 schreef:Amandavd schreef:Gelukkig doen jullie dat niet hèGelukkig want dat gebitch van je word ik ook niet goed van. Jij beschuldigt mij van vanalles maar de pot verwijt de ketel. Jij ziet ook alleen je eigen visie en wilt niet luisteren naar anderen. Terwijl ik mij al tigmaal heb uitgelegd, maar je wilt het eenvoudig niet snappen of zien en komt met kinderachtige opmerkingen en verwijten dat ik verwijs naar leeftijd of andere verwijt dat ze niet aan de medemens denken. Ook dat laatste heb ik al 3 x uitgelegd maar je wilt het niet zien of lezen. Je bent gefrustreerd en reageert dat op andere die je mening niet delen af op een zielige manier. Dus bij deze ga ik jouw post vanaf nu negeren.
Willl65 schreef:.
Maar..... In een land waar een kat vrij kan en MAG bewegen buiten een vijver buiten plaatsen met vissen.
femo schreef:amandavd, jij hebt over iedereen een oordeel klaar. jij bent de gene met de grootste mond in dit hele topic. dus ga aub nou niet zo gepikeerd doen omdat je word tegen gesproken.
Amandavd schreef:Dan doe je iets niet goed. Genoeg mensen die hun tuin zodanig af zetten dat andere katten er niet in kunnen.
En ja, ik kan begrijpen dat wanneer iemand al tijden last heeft van een kat, die zijn dieren vermoord, vernielingen aanbrengt en overlast veroorzaakt, die persoon op gegeven moment de keel uithangen. En als die dan ook nog tegen de muur aanpraat ( de eigenaar ) die beweert dat zijn kat zo iets niet doen en die zelf te lui is om zijn tuin af te zetten en zo asociaal is dat hij geen rekening houdt met degene die overlast heeft van zijn kat, dat de persoon die overlast heeft op gegeven moment doorslaat.
Keur ik dat goed? NEE!
Maar ik snap het wel als je al zo vaak geprobeerd hebt maar geen gehoor krijgt.
femo schreef:of je stopt die vraag eens waar de zon niet schijnt.het antwoord ga je hier niet krijgen. hoewel ik mn best heb gedaan. maar dat vond je allemaal onzin.