Joolien schreef:Helaas hebben we Fritz in laten slapen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Als kind was ik altijd zo boos dat onze okh Tesje niet gecastreerd werd. Moeders had er de centen niet voor en de fokster wilde nog één keer een (ras)nestje fokken met poes voordat ze geholpen werd. Van de fokster hoorden we niks meer en moeders was vrij laks in deur gesloten houden. Poes bleek supervruchtbaar te zijn, dus elke krolsheid betekende een nestje
. Enig, dat zeker, maar verdorie, ook toen al was er een groot kattenoverschot.

) begint eindelijk te snappen dat ze in de kattenbak moet en alléén in de kattenbak. Nee, het tapijt, een kartonnen doos of een handdoek die op de grond gevallen is zijn daar geen vervanging voor
.
. Tutsi was ondertussen goede vriendjes met mijn Hagar (ook al een oepskat, weggeplukt op een boerderij waar ze niet aan castreren deden, maar wel de kittens eigenhandig doden als het er teveel werden, zucht) dus besloten dat ik die 2 dan wel samen zou houden.
. Nittin (moeder van Tutsi) woont nog altijd bij haar, ze heeft vorig jaar een zwerfkitten geadopteerd via een stichting en nu wil ze mormel er ook wel bijpakken (maar ook voor haar is de magische 3 dan wel genoeg). Quinette schreef:hey! n kattentopic! Waarom zie ik dat nu pas!
Hier 4 katten in huis + nog 1 a 2 opvangnestjes per jaar.
Echt n gezellige boel met al die verschillende karaktertjes.
Onze Smokey is nu +- 9 jaar en hebben we januari 2012 uit t asiel gehaald. Is echt al n opaatje, wil perse op schoot liggen, maakt niet uit in welke bochten hij zich moet wringen.
[ Afbeelding ]
(katten bij mijn ouders zijn nog nooit jonger gegaan dan 20 dus...)
Geweldige naam! 
Rytir schreef:Opaatje?? Jonge god zal je bedoelen! Pas 9 jaar jong, hopelijk kun je er nog lang van genoeten(katten bij mijn ouders zijn nog nooit jonger gegaan dan 20 dus...)