Chaos schreef:Mindim, je begrijpt me verkeerd!!
Ik ben helemaal niet voor verkoop in dierenwinkels, broodfok, pretnestjes, etc.
En ik vind ook niet dat omdat er dieren zijn die het slechter hebben het allemaal geen reet uit maakt, dan deed ik niet zo veel moeite voor mijn beesten.
Misschien is het dan handiger om niet iets te zeggen zoals, want daarom reageerde ik zoals ik deed:
want dat is met alle dieren zo. Echt niet alleen met konijntjes.
En ja, er is een overschot aan konijnen, net als een hoop andere dieren.
De manier echter waarop gereageerd wordt vind ik verre van netjes, en ja, zeker wanneer je ook zakelijk Bokt kun je enigszins je reacties nuanceren. Want zoals ik straks ook zei, ik snap heel goed wat men bedoelt, ik deel die mening ook grootendeels, maar je kunt het op andere wijze naar voren brengen.
Het is altijd de toon die de muziek maakt, daar heb je gelijk in, maar goed laten we dan ook accepteren dat er sommige mensen zijn die zo gepassioneerd over iets zijn, dat ze voor anderen misschien te fel uit de hoek komen. Maar laten we dan ven kijken naar hun intenties, die zijn goed. Niet iedereen verstaat de kunst zich altijd even diplomatiek uit te laten. Ik zelf ben daar ook geen ster in, zekers als iets me aan het hart gaat en ik met de gevolgen van iemands ondoordachte acties wordt geconfronteerd.
En volgens mij ben jij als poster ook niet altijd even diplomatiek

Ik heb ze op hooi en beetje brokjes in een stal van 3 bij 3 meter gezet met nog 2 andere konijen. Met een paar maanden waren het weer mooie slanke en blije nijntjes
mijn konijn(en) komen niet meer als ik mijn speciale schoenen aantrek en ik rammel met de voerschep , poot in pootstaan ze bij de voerbak