Och...de foto. Wel fijn dat er nog een foto is denk ik. Ziet ze er toch "anders" uit qua koppie dan op die foto van de voorkant (of ben ik gek?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onassa schreef:Ik denk dat er het best naar de berichten van Group geluistert kan worden en wat anderen vertellen maar laten voor wat het is anders krijg je straks allemaal wildwest verhalen die het erg verwarrend maken.
Group heeft duidelijk contact met de eigenaresse zoals jullie kunnen lezen en dat is uit eerste hand.
In zulke gevallen zijn er altijd wel mensen die ook wat te melden hebben of om de boel nog ingewikkelder te maken dan dat het al is.
Group doet erg haar best en ik denk dat we haar updates en dergelijke gewoon moeten volgen.
Annemiekbram schreef:De 1e hand is Yvette en ik denk dat Chiqa en ik op dezelfde lijn zitten wat dat betreft.
Ook ik heb contact met eigenaresse en met Yvette en dat brengt bij mij ook de nodige vraagtekens?
Maar goed .... zal nogmaals Niek om verduidelijking vragen!
group1850 schreef:Annemiekbram schreef:De 1e hand is Yvette en ik denk dat Chiqa en ik op dezelfde lijn zitten wat dat betreft.
Ook ik heb contact met eigenaresse en met Yvette en dat brengt bij mij ook de nodige vraagtekens?
De eerste hand lijkt mij toch Niek waar ik nu weer een aantal emails heb gehad welke ik hier deels met haar toestemming heb gepubliceerd. Niek is op dit moment in een werkbespreking en niet te storen. Maar ik had een uur geleden nog contact met haar.
Kentaro schreef:Mag ik een oproep plaatsen op het hondenforum waar ik kom??? (niet dat daar heel veel mensen komen, maar je weet nooit?!?)
Annemiekbram schreef:De 1e hand is Yvette en ik denk dat Chiqa en ik op dezelfde lijn zitten wat dat betreft.
group1850 schreef:Kentaro schreef:Mag ik een oproep plaatsen op het hondenforum waar ik kom??? (niet dat daar heel veel mensen komen, maar je weet nooit?!?)
Volgens mij staat ze daar al bij de vermissingen http://www.hondenforum.nl/plaza/vermist ... 06253.html
group1850 schreef:Ik heb van Niek toestemming gekregen om te flyeren en in de regio rond te rijden met verrekijkers. Maar geen klopjachten en met honden daar te gaan zoeken. Het gebied moet gewoon niet teveel verstoord worden voor eventuele acties met speurhonden. Mocht Beans gezien worden dan graag een bericht per sms of telefoon aan niek of mij. De nummers zijn per pb op te vragen bij mij. Ook moeten we weten waar je eventuele flyers hebt opgehangen. Ik kan je een de flyer per email toesturen.
Vangpogingen alleen als je echt denkt dat je een kans van slagen hebt anders MELDEN!!!
Beany heeft een andere halsband om, die is lichtblauw met beige geruit, maar nu grijs net als haar vacht. Beans is een lichtblonde golden, het reutje wat gevonden en gepakt is was meer koperblond, tegen voskleur aan, Beans kun je ook ongeveer asblond noemen. Ook heeft ze behoorlijk veel flatcoat in zich (haar vacht sluik, wat zwart haar in de nek, langer in de rug, aanzet neus naar schedel lijkt meer op flatcoated retriever dan golden retriever).
Het gebied`waar we in willen zoeken en ons op richten is Langeveen en Vasse, Itterbeck, Uelsen, Getelo, misschien verder... Maar wil je uitgebreider flyeren mag dat natuurlijk.
Ze is aangemeld bij Amivedi, Petlook, politie Twente, polizei Uelsen, Nordhorn, Gronau, Bentheim, Tierschutz, Tierheime Wilsum, Ahaus, Gronau en Tassonet
Laten we niks onbezonnen doen maar als groep samenwerken. Als we spots of meldingen hebben kunnen we alsnog bepalen of we ander stappen gaan ondernemen. Beans heeft vertrouwen in paarden en wie weet kunnen we haar te paard wel benaderen maar ik loop nu op de feiten vooruit. Laten we eerst eens proberen te weten waar ze zit. Heb je de flyere nodig stuur me dan jouw emailadres.
group1850 schreef:Chiqa schreef:Ik hoor van Yvette hele andere tegenstrijdige berichten die niet overeenkomen met wat ik hier lees helaas, erg verwarrend.
Ben benieuwd wat jij dan hebt gehoord, ik krijg net weer en mail van Niek namelijk.
Daarbij een recente foto waarbij ook littekens te zien zijn en de halsband
http://i702.photobucket.com/albums/ww28 ... /Beany.jpg
quintusgl schreef:En weer zit men te kiften onderling. Kan dit topic nou niet 1 dag zonder gezeur blijven? Sla de handen ineen ipv uit te lopen zoeken wie nou kontakt heeft met wie............Daar win je zoveel meer mee!!! Iedereen die wat voor Beans doet, of je nou het aan iemand verteld zodat ze kunnen uitkijken, of dat je mee helpt zoeken. Alles is meegenomen. Iedereen doet het met elkaar en niet ieder voor zich.
Ik heb ook gedroomt.........niet dat ik dingen in mijn droom zie, maar was zo echt! Het is misschien raar dat ik het neerzet, aangezien ik niet helderziend ben ofzo, maar kan het niet uit mijn hoofd krijgen......dus plaats het toch.......
Ze lag in een sloot bij een T-spliting. (aan de linker kant van de weg die richting de kop van de T ging). aan de rechterkant stond een klein boerderijtje en boven de kop van de T stond op 100 meter vanaf de weg ook een huis. Hier liep een klein weggetje heen. Vlak bij de slootkant waar beans zat stond een bord (zo eentje die je ziet als je een dorp in rijdt). Dit was een nederlandse plaatsnamenbord met eronder een plank met rood witte strepen. Helaas, geen plaatsnaam.
Myfairytale schreef:Je bent niet alleen die wat doet... er zijn heel veel mensen die nu helpen en maar goed ook, want het gaat om Beans. Maar 1 waarheid lijkt me wel zo makkelijk voor iedereen, ook voor eigenaar, want ze heeft genoeg aan haar hoofd om eventuele geruchten te ontkrachten. Toch?