lieve kleine kimmie reddeloos verloren... Helaas overleden..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:52

Authentic schreef:
Ohh Femke toch.

Ik kom natuurlijk ook op het Rottweilerforum en ik heb 't gisteravond gelezen. HEEL VEEL STERKTE VANDAAG. Het is een moeilijke keuze, maar imo wel het beste voor Kimmie omdat 't natuurlijk niet te genezen is. Geloof me eerst heb je spijt en denk je dat er nog een hoop gedaan had kunnen worden, maar het slijt en dan weet je dat je het juiste hebt gedaan omdat ze geen pijn heeft geleden.

:(:)

Neem aan als ze wil dat dat hier bekend wordt dat ze dat zelf wel verteld dan?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 09:54

vandaag komt de da hier thuis,ik heb hem gisteravond laat nog gesproken,er is nog 1 ding waar hij aan denkt dat het zou kunnen zijn,en wat we kunnen onderzoeken,hij bekijkt straks kimmie hier ze er nu voor staat,vind hij haar te slecht,dan laten we haar inslapen,mocht hij toch zelf twijfelen,wat ie nu al doet,wil hij erover hebben hoe en wat we nog kunnen doen...

dus het is allemaal erg spannend...we wachten af en zullen straks dus echt een emotioneel gesprek gaan hebben..

we zien wel waar het schip gaat stranden vandaag...

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:56

Femke en Edwin toch.. :(:) Heel veel sterkte dan alsnog vandaag!
Ben ontzettend benieuwd wat de uitkomst van het DA bezoek wordt en of er nog iéts voor frummel gedaan kan worden.

Vie

Re: lieve kleine kimmie is reddeloos verloren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:58

Heel veel sterkte vandaag Fem!

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:00

Jeetje, heel veel sterkte vandaag! :(:) Arme Kimmie. :(:)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 10:00

ja,wij weten het echt niet,kimmie is als nieuw,zo vrolijk zo speels..en dat is waarom hij dus ook zo twijfeld er klopt iets niet,als het echt zo ernstig met haar nieren moet zijn,dan zou ze een paar uur na spoelen al terug vallen,en niet zoveel dagen goed blijven..

nou ja...we wachten het af,ga straks lekker met haar naar buiten,en zal even kijken of ze nog bij een vriendin met haar hondje kan spelen,die eikels van mij willen niet spelen...

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:02

Het is ook wel een apart verhaal inderdaad.. Knappe Kimmie wil gewoon nog niet opgeven, lekker ding. :+:
En persoonlijk denk ik dat je honden ergens wel voelen dat vandaag anders is dan alle andere dagen en dat ze daarom niet willen spelen..

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:03

kimmie heel veel sterkte vandaag.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 10:04

haha, ze willen nooit spelen,stel sjaggo's zijn het,en zij wil wel zo graag spelen,maar een vriendin heeft een JR die graag speelt
en als ze thuis is ga ik strakjes daar nog even heen,kan ze nog even lekker ravotten :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:05

Ik heb alleen de openingspost gelezen en de laatste pagina maar ik wil je toch heel veel sterkte wensen vandaag en ik hoop met heel mijn hart dat ze er weer bovenop komt. :(:)
Ik zal aan haar denken vandaag!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:05

Lekker voor kleine Kimmes! :)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:07

Agosh, arme Kimmie haha. Ik hoop dat ze straks dan inderdaad nog even met de JR kan spelen, is voor haar ook lekker. :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:07

dat is wel leuk voor kimmie! Wel foto's maken he :D
Nu is het maar weer afwachten dus...

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:13

Ik heb vermoedelijk weinig tijd om aan te wippen vandaag, maar denk wel aan jullie! Sterkte weer...

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:14

kimmie261 schreef:
ja,wij weten het echt niet,kimmie is als nieuw,zo vrolijk zo speels..en dat is waarom hij dus ook zo twijfeld er klopt iets niet,als het echt zo ernstig met haar nieren moet zijn,dan zou ze een paar uur na spoelen al terug vallen,en niet zoveel dagen goed blijven..

nou ja...we wachten het af,ga straks lekker met haar naar buiten,en zal even kijken of ze nog bij een vriendin met haar hondje kan spelen,die eikels van mij willen niet spelen...

Heel veel sterkte. Geniet maar van dat kleine hondje en ik hoop dat er iets goeds uit dat onderzoek komt!!!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:17

Als de DA het al moeilijk vindt om een beslissing te nemen en blijft zoeken naar een laatste redmiddel, wat moet het dan voor jou zwaar zijn om een beslissing te nemen.
Ik zou ook alles proberen om de pup te redden of wat langer te laten leven, zonder pijn natuurlijk, maar zo denk jij er ook over.
Zolang een DA nog niet zegt dat het klaar is, blijft er een kleine hoop.
Heb je de camera al uitgeprobeerd? Filmpjes van een spelende Kimmie zullen vast erg leuk worden.
Sterkte met je gesprek.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:18

echt een super da heb je !
fijn dat hij toch nog kan kijken of er nog hoop is voor kimmie
heel veel sterkte en houd ons op de hoogte ! ;)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:22

Heel veel speelplezier voor Kimmie, geniet er maar lekker van!
Heel veel sterkte met het gesprek/onderzoek, ik blijf hier stiekum toch nog hoop houden, al kan ik me ontzettend goed voorstellen dat het zo onzeker is allemaal, dat jullie het ook gewoon niet meer weten.

Liefs van Manon en een heel dikke knuffel voor Kimmie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:35

Jee meid, wat een beslissing. Een strijd ook tussen verstand en hart. Een speelse en dartelende pup met een donkere wolk boven haar hoofd. Inslapen zou ook heel erg tegen mijn gevoel in druisen, alleen de gedachte is er al een om een misselijk gevoel van te krijgen. Als ze zich nu ziek zou voelen en in haar mand ligt weg te kwijnen, dan zou de beslissing gemakkelijker zijn. Maar een kluivende attackende pup met zo'n lief koppie, vreselijk.
Ik hoop voor jullie en Kimmie dat er een lichtpunt uit het gesprek met de DA komt en dat het verhaal een staartje krijgt. Heel veel moed en kracht wens ik jullie en hopelijk eindigt de dag met een lach in plaats van een traan.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 10:39

ik word hier gewoon een beetje gek van mezelf,ben zo vreselijk nerveus...

en ikema,ja het is inderdaad heel moeilijk als een da (en geloof me,van de 2 de minst optimistische)toch zegt dat dit onlogisch is...

ze ziet er zo goed uit..zo helder...hoe kan het nou...en dan de volgende vraag,hoe kan ik in godsnaam haar vermoorden vanmiddag als ze nog zo goed is...

....het druist tegen al mijn gevoelens in.... |( |(

we gaan zo lekker naar buiten,we hebben gister geprobeerd filmpjes te maken en het ding doet het (echt een inieminiecameraatje..zo grappig...),dus ik hoop strakjes wat filmpjes van haar te hebben...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:41

Ikima schreef:
.
Zolang een DA nog niet zegt dat het klaar is, blijft er een kleine hoop.

Een DA zal dat never nooit aangeven. Het is de baas die beslist. Tenzij jezelf aan de DA vraagt zijn/haar inbreng daarin te geven. En dan nòg kunnen de DA's je alleen aan geven dat het lijden b.v. erg groot wordt.

Femke kent zelf de grens is al aangegeven dus daar gaan we gewoon vanuit.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: lieve kleine kimmie is reddeloos verloren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:43

Geniet lekker van Kimmie en het mooie weer!
Even proberen de zorgen te vergeten, hoe moeilijk ook :(:)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:44

Ook nog maar een keer heel veel sterkte van mij gewenst! Ik ken je niet persoonlijk, maar door dingen die ik van je lees weet ik echt zeker dat jij het beste met je dieren voor hebt en deze ook echt als dieren beschouwt, niet als surrogaat-kinderen om het zo even te noemen. Jij laat je beesten lekker beest zijn.. zo ook Kimmie. Ik ben er echt van overtuigd dat een dier het aangeeft als hij/zij niet meer verder kan/wil.. maar zolang kimmie zo vol levenslust blijft zou ik ook blijven vechten als ik jou was. Kan me ook heel goed voorstellen dat het alleen maar moeilijker is doordat je niet precies weet wat ze heeft.. en het is inderdaad ook wel vreemd dat ze gewoon dagen goed blijft na het spoelen terwijl haar nieren zo slecht zouden zijn.. Nogmaals.. ontzettend veel sterkte! En hopelijk wordt het een positief gesprek met je da vanmiddag :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:44

misschien is het leuk om de filmpjes te uploaden ? :D
een dierenarts geeft inderdaad nooit aan wanneer de tijd is gekomen

ik wens je heel veel sterkte !

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:45

ik lees nog steeds mee en vind het egt wonderbaarlijk hoe Kimmie eronder blijft! Ik hoop dat er een wonder zal gaan gebeuren, maar mocht het niet zo wezen, geef haar de beste tijd van haar leven! Veel sterkte!