Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Moestuin schreef:Proberen voorkomen? Waterdicht jasje aandoen dat mooi aansluit?
Nynkster schreef:Scheren
Droogblazen na wandelen
mavantos schreef:Nynkster schreef:Scheren
Droogblazen na wandelen
Het schijnt dus dat het niet zo goed is om hem te scheren voor de vacht. Anders had ik dat best gedaan hoor![]()
Een waterblazer staat op de wensenlijst! Ik denk voor de kerst![]()
Alleen dan nog zal die af en toe gewassen moeten worden, dus een tip voor een hele vriendelijke shampoo is welkom!
Luna2006 schreef:Waterblazers zijn echt een zaligheid. Dan heb je vaak de grootste bagger er al uit. Hoe vaak was je?
Ik gebruik petuxe (denk dat je het zo schrijft) shampoo en conditioner bij zulke honden. Die kunnen geen kwaad om veel te gebruiken
mavantos schreef:Freek wordt eigenlijk teveel naar mijn zin gewassen, maar hij rolt echt door de bagger met spelen en met dat lange haar gaat hij icm de viezigheid onwijs in de klit en vindt borstelen dan (terecht) echt geen pretje. Los zand is niet zo'n probleem, maar de echte bagger van nu wel. Daardoor ontkom je er gewoon niet aan om hem regelmatig te wassen. Een anti-klit spray gebruiken we al. Wil alleen dus wel een hele zachte shampoo en conditioner voor de huid.
Iemand een goede tip?
[ [url=m/UResUz.jpg]Afbeelding[/url] ]