Secret Santa 2021 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 12:32

Onzettend leuke pakketten en de foto's van de pups te lief

Ik doe volgend jaar dan weer mee weet nu beter wat de bedoeling is :=

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 12:37

We kunnen het ook 2x in het jaar doen, dan noemen we het Secret Summer ofzo :')

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 12:50

Het pakket voor mijn lootje is zojuist op de post *\o/*

O, die foto van de pups <3

Voor 2022 doe ik mee.

Veel mensen in mijn omgeving kennen secret santa niet, heb het vaak moeten uitleggen. :')
Laatst bijgewerkt door Tova op 14-12-21 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 12:53

Wat super gaaf zeg!!! Ik ben dol op kerst zooi dus ik snap Melissa haar kerstpakket helemaal!

Zulke grote pakketten zijn gaaf maar ik kan bijvoorbeeld zo'n bedrag echt niet missen. Maar ik heb mijn best gedaan om budgetproof (wel over het budget ghehe) zoveel mogelijk leuke dingen te scoren. Echt het komt van echt heel veel verschillende winkels. :=

Wel een mededeling; Roos is net zowat gestikt in een kippenpoot en heeft hem daarna uitgekotst. Ik dacht echt even dat ze weer een TIA kreeg. -O- Dus als er snacks inzitten zullen die meestal gaan naar mijn oppashondje die ik straks heb (met kerst teckel) en in januari een border collie. Maar die vindt alles lekker. :D

Helaas is haar slokdarm ook al bijna 15 en kan ze dus niet veel meer hebben. -O-

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:00

Mss anders 2 groepen doen? Voor verschillende budgetten? Ik snap dat het voor sommige wat lastiger is en dat het dan mss vervelend voelt als andere pakketten groter zijn.
Zo kunnen ze wel mee doen en kunnen andere kiezen voor een groter bedrag mee te doen of zeg ik nu iets heel geks? Bv groep 1 12,50 en groep 2 25 of zoiets?

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:02

Vind dat het wel een verdeeldheid dan maakt .... Mij maakt het niet uit wat ik krijg/kreeg. Het is het gebaar dat telt toch? :)

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:04

xLaraaj schreef:
Vind dat het wel een verdeeldheid dan maakt .... Mij maakt het niet uit wat ik krijg/kreeg. Het is het gebaar dat telt toch? :)

Precies :j

Ik ben ook wel heel iets over bugdet gegaan, maar voor bijvoorbeeld de snacks heb ik uiteindelijk voor onze honden zelf een grootverpakking gekocht en daar dan twee stuks uitgehaald

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:06

Of gewoon niet boven het afgesproken budget gaan, dat kan natuurlijk ook. Het gaat om het idee hè?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:08

Het gaat om het idee en het gebaar. Als de een over het budget wil gaan en de ander niet is dat helemaal prima vind ik. :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:11

Ik denk dat iedereen blij is met een mooi pakket, ongeacht of dat 12,50 of 25 euro heeft gekost. Ik vind het juist zo leuk dat iedereen de vrijheid heeft om er iets leuks van te maken, en de een zal flink over het budget heen gaan, de ander is heel creatief en maakt veel zelf, weer een ander struint {kringloop)winkels af om zo veel mogelijk mooie kadootjes voor lage prijzen te vinden, en weer een ander koopt gewoon mooie kadootjes binnen budget en stopt er een mooi kaartje bij. Dat is juist het leuke <3

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:15

Ik vind het ook geen probleem! Het gaat om het gebaar en de aandacht die erin is gestoken. Dat hoeft niet veel te kosten. :)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:16

Ik vind het ook geen probleem

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:22

Ik doe volgend jaar ook graag weer mee, ik vind het zo leuk. :D Toen ik het uitlegde in de dierenwinkel waar ik vaak kom, werden ze ook helemaal enthousiast.

Wat betreft het budget, het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Het is de gedachte die telt. En met een beetje creatief shoppen kom je ook een eind, ik heb aardig wat tijdens black friday kunnen scoren.

Ik heb mijn pakket ook net op de post gedaan, dus hopelijk wordt het snel bezorgd. :j

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:30

xLaraaj schreef:

Dit idd.

Wat mij betreft hoeft er echt geen punt gemaakt te worden van grotere of kleinere pakketten. Ik persoonlijk pak gewoon graag uit qua grootte vh pakket en zou ik bij ieder lootje gedaan hebben want vind dit gewoon fantastisch om te doen. En zelf zijn we echt met alles blij en verwacht ik echt helemaal niks terug wat dat betreft en daar doe ik ook niet voor mee! Vind pakketjes krijgen en openmaken heel leuk en Arya zal echt met alles blij zijn. Maar Ik vind het vooral ook gewoon super leuk om een ander te verwennen en dat moet imo gewoon kunnen zonder dat we alles gaan vergelijken onderling.

Ik heb met veel dingen ook slim/creatief geshopt en in Verhouding gekocht ook voor 7 honden bv. Maar met iemand die 1 of 2 honden ofzo heeft had ik net zo goed speeltjes, snacks En extra items gedaan gewoon omdat ik het fantastisch vind om te doen voor een ander :) de hoeveelheid maakt toch niks uit als je toch blij bent met wat je krijgt, ook al krijgt een ander meer. Ik kan dat zelf iig wel los laten.

Het enige wat ik zie is dat Iedereen z’n best doet en heeft gedaan en er super leuke pakketten zijn gemaakt <3 hoeft niet veel te kosten en als je wel een wat groter budget hebt is dat toch ook prima. Dan heeft iemand anders gewoon geluk dat ze iets extra verwend worden.

En anders moet je het gelijk gaan trekken en aantallen/inhoud/items gaan afspreken zodat iedereen in basis eenzelfde soort pakket heeft - zo doen we het met de boeken SS bv maar daar is iedereen wel ook vrij om bovenop de basis extra te doen dus de boxen verschillen alsnog wel wat uiteindelijk maar dat vind bij ons in de groep niemand een issue eigenlijk. De pret eromheen allemaal is gewoon al fantastisch.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 14-12-21 13:38, in het totaal 3 keer bewerkt

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:36

8nnemiek schreef:
Ik denk dat iedereen blij is met een mooi pakket, ongeacht of dat 12,50 of 25 euro heeft gekost. Ik vind het juist zo leuk dat iedereen de vrijheid heeft om er iets leuks van te maken, en de een zal flink over het budget heen gaan, de ander is heel creatief en maakt veel zelf, weer een ander struint {kringloop)winkels af om zo veel mogelijk mooie kadootjes voor lage prijzen te vinden, en weer een ander koopt gewoon mooie kadootjes binnen budget en stopt er een mooi kaartje bij. Dat is juist het leuke <3

Ja vind ik ook <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:38

Kijk een pakket van 12.50 en van 40+ euro daar zit natuurlijk wel een groot verschil in. Het zijn natuurlijk maar spullen vind ik. Maar ik houd zelf ook enorm van cadeautjes kopen maar soms heb je geen budget. Hoewel mijn budget wel enorm verruimd is deze maand. Dankzij een oppashondje voor 2 weken waar ik voor betaald krijg. :=

Maar misschien voor volgend jaar een range doen van 15 - 25 euro? Dan zit je wat meer op 1 lijn? Mij maakt het persoonlijk niet super veel uit maar dan heb je wel meer gelijkwaardige paketten. :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:40

Ik snap zelf niet zo goed waarom we een Max budget moeten maken. Afhankelijk van wat voor spullen je wilt kopen kan dat ook erg beperkend zijn voor sommigen. Het heeft allemaal z’n voor en nadelen maar persoonlijk vind ik dat iedereen er vrij in mag blijven, maar goed :)

Ik snap t vergelijken ook zelf niet zo. Waarom dat gebeurd en nodig is. Ja, een pakket van 12,50 of €50 is verschil maar dat hoeft toch geen issue te zijn? Wat ik zie is toch iedereen heel blij met elk pakket ongeacht inhoud.

Maar als de meerderheid het graag anders ziet passen we ons zeker wel aan natuurlijk :) we doen iig graag weer mee volgend jaar.

Overigens vond ik de meeste pakketten vrij gelijkwaardig uit zien. Ik denk dat velen echt bij mijn pakket oa in verhouding moeten kijken: ik kocht voor 7 honden. En dan heb ik idd wel naast speeltjes en snacks extra items gedaan maar ik heb ook best wat dingen heel slim kunnen inkopen bv :)
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 14-12-21 13:43, in het totaal 2 keer bewerkt

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:41

Kijk eens wat er net binnen komt! Ben echt net terug van de dokter dus gelukkig was ik thuis :D Heel benieuwd, wat een groot pakket!

Afbeelding

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:49

Ik ben een beetje gaan puzzelen en ik ga een eerste poging doen.
Ben beetje rond gaan kijken in de profielen maar kom er niet echt uit dus even een gok XD
Kan zo niet de happysocks koppelen anders ga ik vanmiddag even verder puzzelen

Ga een gok doen op Nynkster?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:56

Drico schreef:
xLaraaj schreef:

Precies :j

Ik ben ook wel heel iets over bugdet gegaan, maar voor bijvoorbeeld de snacks heb ik uiteindelijk voor onze honden zelf een grootverpakking gekocht en daar dan twee stuks uitgehaald

Ik heb een paar dingen ook uit eigen voorraad gepakt zoals het blik met voer voor in de vullers en een paar losse snacks bv. net als de paw wax die ik nog leuk vond om als extraatje erbij te doen en ik dubbel had liggen. Maar het maakt toch idd niet uit waar het vandaan komt, wat het gekost heeft etc. Verder kocht ik idd wel ook een paar duurdere items en veel kocht ik gewoon heel slim/creatief/met korting in :j Maar als ik iemand had gehad met 1 hond bv. had ik ook zeker geen dezelfde aantal speeltjes gekocht of 7 snack tasjes zoals ik nu gedaan heb bv. Dat oogt natuurlijk ook al heel snel Mega, maar ik wilde in het geval van mijn lootje gewoon voor elke hond wat doen naast gewone items ernaast. Had ik bij een ander met 2,3,4 of whatever aantal honden meer als 1 ook gedaan. Ik zou het persoonlijk wel jammer vinden als de vrijheid hierin beperkt gaat worden. Maar goed, we moeten maar even kijken tzt wat de wensen zijn van de meerderheid en dan passen we ons aan :j

NorwayFjord
ohhhh pakketttt! Benieuwd naar je unboxing, veel plezier!

AfricanLady
Ohh dat puzzelen wie Santa is lijkt me toch zo lastig haha.
Hopelijk zit je in de goede richting hihi, succes!

Bonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:58

Wat een leuke pakketten!

Zullen we de discussie voor een max-budget en dergelijke bewaren voor het topic van volgend jaar? :).
Volgens mij is het vooral belangrijk(en leuk!) Dat iedereen zo zijn best gedaan heeft en dat we dat vooral waarderen voor de moeite die iedereen er in stopt. Het vergelijken en de discussie over het budget doet daar voor mij nu een beetje aan af. We kunnen er voor deze editie toch niets meer aan veranderen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 14:01

Ja wel mee eens. We kunnen tzt inderdaad de feedback van iedereen nog gaan bekijken en bespreken en dan wel zien wat er wel of niet mee doen.

Ik vind het zelf ook wel een beetje een domper worden zo anders. Krijg nu het idee dat mijn pakket dit aangewakkerd heeft terwijl ik echt niet die bedoeling had natuurlijk; ik wilde gewoon mee doen om iemand een leuk pakket te geven, ongeacht ook wie dat lootje was dat uit de hoed werd getoverd.

--

Ik ga nu weer ongeduldig afwachten op de volgende unboxing post *\o/*

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 14:07

JEEEEJ unboxing van NorwayFjord onderweg whoop whoop

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 14:10

Wat een suuuper tof pakket! Mulan heeft ook heel enthousiast mee uitgepakt want er zaten allemaal lekkere dingen tussen verstopt <3

We zijn ontzettend verwend, echt heel tof! Mulan is nu als een bezetene aan het rondrennen met het blauwe piepding van Kong :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik ga me nu bezig houden met de hints! :D
Afbeelding

Ik heb de unboxing ook gefilmd, maar het was vooral chaos want Mulan was erg blij, sprong in de doos enzo :+ Even kijken of ik die op Insta in haar story kan zetten straks!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 14:16

Wauw wat leuk gedaan! Dat gedicht is ook echt super leuk zeg <3
Heel erg benieuwd wie er bij jou uit komt als Santa - Hints zijn ook erg leuk gedaan *\o/*