Ik doe volgend jaar dan weer mee weet nu beter wat de bedoeling is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus als er snacks inzitten zullen die meestal gaan naar mijn oppashondje die ik straks heb (met kerst teckel) en in januari een border collie. Maar die vindt alles lekker.
xLaraaj schreef:Vind dat het wel een verdeeldheid dan maakt .... Mij maakt het niet uit wat ik krijg/kreeg. Het is het gebaar dat telt toch?

Toen ik het uitlegde in de dierenwinkel waar ik vaak kom, werden ze ook helemaal enthousiast.
xLaraaj schreef:Vind dat het wel een verdeeldheid dan maakt .... Mij maakt het niet uit wat ik krijg/kreeg. Het is het gebaar dat telt toch?
de hoeveelheid maakt toch niks uit als je toch blij bent met wat je krijgt, ook al krijgt een ander meer. Ik kan dat zelf iig wel los laten.
hoeft niet veel te kosten en als je wel een wat groter budget hebt is dat toch ook prima. Dan heeft iemand anders gewoon geluk dat ze iets extra verwend worden. 8nnemiek schreef:Ik denk dat iedereen blij is met een mooi pakket, ongeacht of dat 12,50 of 25 euro heeft gekost. Ik vind het juist zo leuk dat iedereen de vrijheid heeft om er iets leuks van te maken, en de een zal flink over het budget heen gaan, de ander is heel creatief en maakt veel zelf, weer een ander struint {kringloop)winkels af om zo veel mogelijk mooie kadootjes voor lage prijzen te vinden, en weer een ander koopt gewoon mooie kadootjes binnen budget en stopt er een mooi kaartje bij. Dat is juist het leuke

we doen iig graag weer mee volgend jaar.
Drico schreef:xLaraaj schreef:Vind dat het wel een verdeeldheid dan maakt .... Mij maakt het niet uit wat ik krijg/kreeg. Het is het gebaar dat telt toch?
Precies
Ik ben ook wel heel iets over bugdet gegaan, maar voor bijvoorbeeld de snacks heb ik uiteindelijk voor onze honden zelf een grootverpakking gekocht en daar dan twee stuks uitgehaald
Maar als ik iemand had gehad met 1 hond bv. had ik ook zeker geen dezelfde aantal speeltjes gekocht of 7 snack tasjes zoals ik nu gedaan heb bv. Dat oogt natuurlijk ook al heel snel Mega, maar ik wilde in het geval van mijn lootje gewoon voor elke hond wat doen naast gewone items ernaast. Had ik bij een ander met 2,3,4 of whatever aantal honden meer als 1 ook gedaan. Ik zou het persoonlijk wel jammer vinden als de vrijheid hierin beperkt gaat worden. Maar goed, we moeten maar even kijken tzt wat de wensen zijn van de meerderheid en dan passen we ons aan 
.

Even kijken of ik die op Insta in haar story kan zetten straks!