Ik doe volgend jaar dan weer mee weet nu beter wat de bedoeling is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:Vind dat het wel een verdeeldheid dan maakt .... Mij maakt het niet uit wat ik krijg/kreeg. Het is het gebaar dat telt toch?
xLaraaj schreef:Vind dat het wel een verdeeldheid dan maakt .... Mij maakt het niet uit wat ik krijg/kreeg. Het is het gebaar dat telt toch?
8nnemiek schreef:Ik denk dat iedereen blij is met een mooi pakket, ongeacht of dat 12,50 of 25 euro heeft gekost. Ik vind het juist zo leuk dat iedereen de vrijheid heeft om er iets leuks van te maken, en de een zal flink over het budget heen gaan, de ander is heel creatief en maakt veel zelf, weer een ander struint {kringloop)winkels af om zo veel mogelijk mooie kadootjes voor lage prijzen te vinden, en weer een ander koopt gewoon mooie kadootjes binnen budget en stopt er een mooi kaartje bij. Dat is juist het leuke
Drico schreef:xLaraaj schreef:Vind dat het wel een verdeeldheid dan maakt .... Mij maakt het niet uit wat ik krijg/kreeg. Het is het gebaar dat telt toch?
Precies
Ik ben ook wel heel iets over bugdet gegaan, maar voor bijvoorbeeld de snacks heb ik uiteindelijk voor onze honden zelf een grootverpakking gekocht en daar dan twee stuks uitgehaald