Super dat je een derde alien hebt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik wil straks een uurtje slapen, dus dan heb ik jullie mooi als collega-stalkers
Dan hebben wij een lijstje hoe elke vogel er uit ziet en is makkelijker communiceren.
Een beetje zoals je laatst ook Hera en Djinti liet zien?
Hij kwettert gezellig mee haha 
KimD schreef:Ik heb ook van die bordlanders! Karel is gek op boerenkool en als ik even niet oplet land madam er dan ook middenin!
Ik ben benieuwd of jullie ze zo beter kunnen herkennen

) tonen grenzeloos respect voor haar. 
) voor Aura. Hermes is een erg goede vader en laat me netjes in het nest kijken wanneer het nodig is. Ik tik dan even tegen het broedblok en dan komt hij er even uit. Hermes kan een auto-alarm nadoen en dat heeft in het begin weleens voor verwarring gezorgd
Wanneer Aura bij hun babies zit, waakt hij altijd trouw voor de ingang van het broedblok. 

Marabi heeft nog geen partner en is vernoemd naar dit vrolijke liedje: 
(Ik was die dag jarig). Pyriet is door de verkoper hardhandig in een transportdoosje gepropt, waardoor hij een trauma heeft voor handen. Hij komt soms wel bij me zitten, maar ik dwing hem verder niet. Pyriet kan ontzettend goed fluiten en is tot over zijn oren verliefd op Phoenix
Je kunt ze geregeld elkaar zien kroelen en poetsen

Phoenix is voor de duvel niet bang en erg sociaal. Ze is helemaal gek op Pyriet, die haar schaduw is en altijd dicht tegen haar aanslaapt en als een havik over haar waakt. Foto's maken is onmogelijk met Phoenix in de voliere. Ze kruipt altijd in beeld

In eerste instantie dachten we dat Djinti een man was, maar sinds een paar maanden weet ik zeker dat het een popje is. 

Het is een erg mooie en grote vogel, maar liever lui dan moe. Momenteel is ze samen met Jade uit logeren en dus nog even niet op de camera te zien. Joy is net een ekster: alles wat glimt is automatisch haar bezit.

). Ook heeft een grote orchidee het niet overleefd. 
Doet het kuiken het echt helemaal zelf, of helpt mama/papa ook mee?
Ze breken door de luchtkamer heen (waardoor je het gepiep kunt horen en een 'piepei' ontstaat. Vervolgens knagen ze zich een rondje door de schaal heen. Omdat ze daarbij nog eten via de dooier, zullen de ouders ze de eerste 24 uur ook niet voeren