Ik heb nu steentjes met mos gedaan en er een dennerle nano spul netje overheen getrokken. Blijft er in ieder geval in zitten, nu duimen draaien dat het gaat groeien!
haha ja die komt er ! ga zo alles doen, ben ondertussen ook bloemen aan bestellen voor mijn moeder, die is vandaag jarig
Casarell
Geplaatst: 05-08-15 10:05
Die site ga ik onthouden En gefeliciteerd met je moeder..!
Hier net mijn laatste onderdelen besteld (o.a. wat koppelingen, kranen en een extra lange slang zodat áls ik water moet lozen, ik dat via mijn pomp naar buiten kan afvoeren), die morgen binnen zullen komen.. Ik kan nu geen dingen meer bedenken die ik nodig zal hebben, op de planten na.. Met een beetje geluk haal ik die zaterdag.. en dan kan de bak eindelijk gaan indraaien..
Laatst bijgewerkt door Casarell op 05-08-15 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt
gefeliciteerd met je mams... enne ben benieuwd!! Heb de site ook gelijk opgeslagen hihi
Mioux
Geplaatst: 05-08-15 13:36
Dankjewel !
Dit is de bak nu, nog te kaal en besef prima dat de planten nog moeten groeien maar ik ga nog even kijken voor al wat hogere planten erbij. Snoei liever als een te lege bak :/ (ben een zeur!)
Oohhh maanvisjes Vroeger gehad en miss ze best wel. Ooit komt er nog een grote bak hier met maanvissen!
Maar ziet er wel erg mooi uit! Indd nog wel wat kaal, en klopt, groeit, maar je wilt (heb ik iig) toch wel dat het meteen naar je zin is ipv nog lang moeten wachten
Zo heb mijn axo-mannetjes nu ook op bokt-markt gezet. Mocht er iemand interesse hebben.
Verder hebben we in de garnalen bak mist zitten... en ik heb de lichturen al verminderd naar 6 uur, maar het wordt nog steeds niet echt minder. Ja het werd minder toen we een week weg waren, maar nu is het weer helemaal terug... iemand ideeën?
Casarell
Geplaatst: 05-08-15 15:01
Geen idee.. hier in de straat heeft ook iemand jonge garnalen, maar denk dat ik ze niet hoef..
Mioux.. je bak is gewoon te groot.. je ziet het verschil bijna niet.. Ben wel benieuwd als alles een beetje gegroeid is.. Maar ben wel jaloers.. wil mijn bak ook onderhand eens af hebben..
haha ja dat is t ook hoor casarell normaal wist ik dat bestel ik en dan heb ik genoeg, dus ook even wennen Had circa 20 plantjes besteld 5 kleinere en rest grotere maar je ziet t nu nog niet omdat niks groeit
zennnn en geduld word beloond!! Ik zou het een week of 2/3 aankijken en dan pas weer iets bestellen. Planten moeten natuurlijk wennen en dan aanslaan..
Mist in je bak ? ik zou eens overleggen in een winkel.
Ik had mn garnalendames die eitjes dragen apart gezet met 1 man.. maar vanmorgen was er 1 dood. Vind ik dan zoo sneu he. Ik weet trouwens wel waar de uitdrukking rammelende eierstokken vandaan komt hahahaha (heb ik niet hoor, 4 kids is genoeg)
Hmm.. ik vrees dat ik de kranen morgen pas binnen ga krijgen..
Nu is het allemaal niet zo heel erg hoor.. ik bedoel.. ik heb best wel geduld.. Maar ik wil zo graag de boel op orde hebben zodat ik mijn vissen eindelijk meer ruimte kan geven..
Mijn aquarium wordt erg groen van de algen op de ramen. Nu heb ik de uren al een hoop terug geschroefd, en ik voer maar weinig, maar t lijkt niet te helpen