Ja, in Australie kregen de honden elk deel van het dier. Vaak werd er speciaal ene geslacht voor de honden. Dan ging het in de koelcel en dan hadden we weer een tijdje eten voor ze. Wat jammer was voor mijn hond, want zowel schaap als kangoeroe bevatten erg veel vet in hun vlees en dat kon hij allebei niet hebben. Dus helaas was het voro hem toen wel gewoon hondenbrokken en blikvlees ( wat een kapitaal kostte, omdat het speciaal naar de station vervoerd moest worden).
Van die schenkels bij mijn komt nog behoorlijk wat vlees af hoor. Dus ze hebben varken en koe, elke dag. Maar idd niet genoeg. Dus ben nog zoekende. Hoewel ik al 20 jaar eigen honden heb, dus ze zullen het best redden bij mij
(zeg ik over mijn tonnetje ronde vetkleppen).Die van smulders kocht ik altijd als lekkernijtje voor de honden, maar ze zijn er niet dol op.

,vroegah,zeg een jaartje of 30 geleden was er amper keuze uit kvv soorten,maar tegenwoordig is er voor ieder wat wils te vinden,alleen zal iemand zich even moeten verdiepen welke kvv het meeste aanspreekt,en niet te vergeten,welke kvv de hond ook blij mee is,want die van mij bijvoorbeeld eten echt niet alles 
)

) Mja, mijn dieren verdragen gluten, dus voor mij is het er alleen slechter op geworden, vooral omdat ik dus af en toe kvv voer omwille van het gemak. In gebruik is dit echt niet handig. de paarse versie is ook veranderd. Ik vind het echt verschrikkelijk, dit zijn 2 komplete versies die voor mij afvallen, mijn vriend vindt die platte troep ook verschrikkelijk om te voeren. Minder goed oppakken is zacht gezegd, ik had alleen aan bak vol smurrie over als het ontdooit is en je moet op de gok gaan voeren. Die plakken waren juist ideaal omdat je ze zo in 2 of in 4 stukken 'breken', snel, gemakkelijk en proper. Met die nieuwe formules is het een gedoe...dan is barfen gemakkelijker. Als de andere ook verandere, heb ik geen opties meer dan altijd te barfen en alleen in noodzaak duck te voeren...iets anders is hier idd ook niet zo snel te krijgen, maar duck was zo gemakkelijk en ze doen het er goed op... *zucht*