Hij lijkt het te gaan redden! Heeft nu alleen nog erg last van wobbler, kopschudden. Daar zijn ze nu met medicatie mee bezig, maar voorzichtig positief.
Hij gaat naar een groter hok, straks weer terug op de cam.
Jee klinkt allemaal wat positiever dan gister.Ik duim mee voor hem.
merrieveulen
Geplaatst: 21-12-12 17:00
Utixo schreef:
Ik heb net gebeld dat ik de lege cam zo deprimerend vond. Ben benieuwd...
Ik ben net weer binnen bereik van de comp gekomen, is hij weg! te zien aan de berichtjes lijkt het wel de goede kant op te gaan. Is er misschien al meer nieuws?
ja daar is hij! Hij lag net heel attent te kijken, was vast iemand in de buurt. op zich ziet hij er best OK uit, idd meer alsof ie slaapt dan echt ziek.
De arts zei dat hij moest rusten voor de wobbler, en dat hij daarom nog extra sedatie had gekregen. Alleen vecht hij tegen de sedatie waardoor hij niet goed werkt.
Dat is een groot deel zeker van werkhonden, die geven zich niet snel ergens aan over. Maar ook weer een voordeel want ze vechten lang door. Kan het niet zien maar klinkt veelbelovend.
Mijn hart breekt als ik hem zie! Ik hoop dat hij gauw beter is! Is het nu al zo goed als zeker dat hij er goed weer uitkomt? Hij ligt nu een beetje te soezen.
Pff, ik weet niet of die webcam me nou meer rust geeft... Alles wat ik zie wil ik weten wat ze doen etc. Net ging er iemand bellen. Ik denk dat hij de kabels losgetrokken heeft, maar vind het eng.