Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Stel dat ik haar tegen zou komen (kans lijkt me niet erg aanwezig maar toch) dan zou ik wel proberen haar op een of andere manier te lokken. Als ik dan weet dat ze op kinderen af komt haal ik toch direkt mijn 3 jarige op om die erop af te sturen
Is ze overigens wel te hanteren als ze eenmaal aan de riem is? Stel dat een kind erbij kan komen, kan die haar vasthouden of gaat ze er dan alsnog vandoor als er volwassenen bij komen?
group1850 schreef:Ik heb van Niek toestemming gekregen om te flyeren en in de regio rond te rijden met verrekijkers. Maar geen klopjachten en met honden daar te gaan zoeken. Het gebied moet gewoon niet teveel verstoord worden voor eventuele acties met speurhonden. Mocht Beans gezien worden dan graag een bericht per sms of telefoon aan niek of mij. De nummers zijn per pb op te vragen bij mij. Ook moeten we weten waar je eventuele flyers hebt opgehangen. Ik kan je een de flyer per email toesturen.
Vangpogingen alleen als je echt denkt dat je een kans van slagen hebt anders MELDEN!!!
Beany heeft een andere halsband om, die is lichtblauw met beige geruit, maar nu grijs net als haar vacht. Beans is een lichtblonde golden, het reutje wat gevonden en gepakt is was meer koperblond, tegen voskleur aan, Beans kun je ook ongeveer asblond noemen. Ook heeft ze behoorlijk veel flatcoat in zich (haar vacht sluik, wat zwart haar in de nek, langer in de rug, aanzet neus naar schedel lijkt meer op flatcoated retriever dan golden retriever).
Het gebied`waar we in willen zoeken en ons op richten is Langeveen en Vasse, Itterbeck, Uelsen, Getelo, misschien verder... Maar wil je uitgebreider flyeren mag dat natuurlijk.
Ze is aangemeld bij Amivedi, Petlook, politie Twente, polizei Uelsen, Nordhorn, Gronau, Bentheim, Tierschutz, Tierheime Wilsum, Ahaus, Gronau en Tassonet
Laten we niks onbezonnen doen maar als groep samenwerken. Als we spots of meldingen hebben kunnen we alsnog bepalen of we ander stappen gaan ondernemen. Beans heeft vertrouwen in paarden en wie weet kunnen we haar te paard wel benaderen maar ik loop nu op de feiten vooruit. Laten we eerst eens proberen te weten waar ze zit. Heb je de flyere nodig stuur me dan jouw emailadres.
anneliesdj schreef:Als ik dan weet dat ze op kinderen af komt haal ik toch direkt mijn 3 jarige op om die erop af te sturenIs ze overigens wel te hanteren als ze eenmaal aan de riem is? Stel dat een kind erbij kan komen, kan die haar vasthouden of gaat ze er dan alsnog vandoor als er volwassenen bij komen?
Chiqa schreef:Ik hoor van Yvette hele andere tegenstrijdige berichten die niet overeenkomen met wat ik hier lees helaas, erg verwarrend.
F_Orumster schreef:anneliesdj schreef:Als ik dan weet dat ze op kinderen af komt haal ik toch direkt mijn 3 jarige op om die erop af te sturenIs ze overigens wel te hanteren als ze eenmaal aan de riem is? Stel dat een kind erbij kan komen, kan die haar vasthouden of gaat ze er dan alsnog vandoor als er volwassenen bij komen?
Ik vind het heel lief van je dat je je kind wilt inzetten, maar ik zou me daar niet aan durven wagen. Niemand weet hoe de verwilderde hond reageert en angstige honden kunnen sowieso vervelend reageren (bijten uit angst) en dat een kind gelijker in rang staat in hondenogen maakt niet dat het daardoor veilig is. Ik zou hier never nooit niet mijn 3jarige onbeschermd voor inzetten.