lieve kleine kimmie reddeloos verloren... Helaas overleden..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 01:01

Femke trek je er toch niets van aan!! Er zullen altijd maar dan ook altijd mensen zijn die het ergens niet mee eens zijn.. ongeacht welk onderwerp, welk verhaal, welke persoon.. hoe meer mensen het met jouw beslissingen eens zijn, hoe groter de kans dat er ook mensen komen die het niet met je eens zijn. En ach, wie zijn zij om te oordelen vanaf hun mooie computerscherm over een situatie waar jij je nota bene middenin bevind?? Jij weet wat je doet.. en zulk gel*l van anderen zegt absoluut meer over hen dan over jou of jouw beslissingen of wat dan ook.. ik begrijp dat het moeilijk, haast ondoenlijk is.. maar leg het naast je neer, laat mensen l*llen, dat zal altijd zo blijven.. het is toch nooit goed, als je een ogenschijnlijk 'fitte' hond laat inslapen ondervind je net zo goed tegenstand.. want dan ben je net zo goed een egoist omdat je het dier geen echte kans geeft.. er is altijd wat, er is altijd iemand die een probleem ziet. Het is rot maar zo blijkt het te zijn.. probeer het echt langs je heen te laten gaan. Het is jouw beslissing, en zolang je er voor 100% achter staat doet het er niet eens toe wat andere mensen ervan zeggen.. geniet gewoon van Kimmie zolang het nog kan.. en er zijn genoeg mensen die zeker weten dat jij goed kan beslissen hoelang dat is en wanneer het genoeg is geweest.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-05-09 01:03, in het totaal 2 keer bewerkt

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 01:01

ThePast03 schreef:
Ok, dat wist ik niet. Dacht dat je de mensen in dit topic bedoelde.
Over die mensen die dat achter je rug om schrijven heb ik geen goed woord over en om eerlijk te zijn vind ik dat je ze nu al te veel aandacht geeft. Dat verdienen ze helemaal niet.

En of zoiets pijn doet. En ik kan wel zeggen: ga er boven staan, maar ik weet dat dat niet werkt. :(:)

Jij en Kimmie bepalen lekker samen wat je doet en hoe je het doet, hou je daar aan vast!

precies!!!!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 01:03

Ik vind het heel erg ziek hoe sommige mensen in hun HK's en ook hier praten. Ik heb er geen andere woorden voor. Sterkte met Kim TS.

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 01:05

Ik vind het überhaupt al raar dat terwijl kimmie hier haar verdriet met ons deelt, er mensen zijn die een discussie aanwakkeren.
We hebben dus allemaal wel heel veel gevoel en medeleven met de dieren om ons heen, maar blijkbaar iets minder met de medemens.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 01:05

mijn da en ik hebben dagelijks contact over kimmie,krijg er nog een innige band mee.. :D

maar geloof mij,ook mijn da hebben er vreselijk veel moeite mee...omdat kimmie totaal er niet uitziet als een ziek hondje,en zo lief en vrolijk is...als je haar ontmoet raak je er verliefd op...

en ze hebben beide al toegegeven,dat ze het vreselijk zullen vinden als het moment daar is...

en ze zijn alle 2 nog steeds op zoek naar evt oplossingen of onderzoeken die nog gedaan kunnen worden,zoeken heel internet na,bellen collega's,zijn er nog niet overuit wat ze heeft...

ben ook heel blij met ze,dat ze zó meeleven :+:

Afbeelding

Steenbok12

Re: lieve kleine kimmie is reddeloos verloren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 01:07

oh.....wat een super lieve foto!! wel echt super dat de artsen zo voor je klaar staan en dat ze er alles aan doen om je te helpen!
Ik duim voor je mee, geniet er nog maar flink van!

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 01:08

Wat een prachtig plaatje !!!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 01:11

daar knok je toch gewoon voor??

voor zo'n koppie,voor zoveel levenslust als ze nog heeft??

is het dan echt raar dat ik haar woensdag naar een DA bracht,omdat je weet dat een infuus haar helpt?

zo'n knap lief meisje...mén ,echt dit is het aller moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen....

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 01:14

kimmie261 schreef:

is het dan echt raar dat ik haar woensdag naar een DA bracht,omdat je weet dat een infuus haar helpt?

zo'n knap lief meisje...mén ,echt dit is het aller moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen....

meis, het is oke, je hebt geen bevestiging nodig, of nou ja, misschien heb je dat wel, maar die heb je ook gekregen, laat je niet neerslaan door mensen die een andere mening hebben , ook die zijn er, nou prima... jij doet het zo, en je doet het goed.

geniet nu alstjeblieft gewoon van je wijfie, de tijd is misschien te kort om dit er ook nog bij te nemen ;)

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 01:15

Geweldige foto, vooral dat miezerige strootje uit haar bek. Ze kijkt alsof ze een enorme stok te pakken heeft. _O-

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 01:17

Niemand weet wat hij of zij zou doen als ze in jouw schoenen zouden staan, dat weet je pas als het je overkomt.

Ik vind dat je je niet hoeft te verdedigen maar lekker genieten van dat prachtige diertje.

Ik duim nog steeds, voor een wondertje, maar mocht dat niet lukken dan toch zeker voor heel veel kracht, een mooi afscheid en geweldige herinneringen aan een geweldig hondekind dat zeker niet voor niets bij jullie is geweest.

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 01:24

Fem, ik sta vierkant achter je
Wat een ontzettende lieve foto
Hou je taai meid :(:)

P.s. ik heb je nog 2 pb's gestuurd ;)

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 01:39

kimmie261 schreef:

:(:) lieve foto!

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 01:47

Zolang het nog gaat, gaat het. Ik ben ervan overtuigd dat je haar zal laten gaan als leven lijden worden... en dat kan je, samen met de dierenartsen, alleen zelf beslissen.
Niemand van ons hier kan dat hondje zien. Zolang ze wil spelen, zolang ze wil eten, zolang ze vrolijk is, kan ze nog even genieten.

Ik begrijp je enorme verdriet. Ik denk dat ikzelf ook zou kiezen om nog die laatste momenten mee te pakken, en als ze last krijgt, haar te laten gaan. Ze verdiend het niet te lijden. Ze verdiend het sowieso niet om dit te hebben...

Sterkte... ik ben stapelgek op mijn honden en alleen het IDEE al om ze te laten gaan doet me huilen. Ik kan me dus goed voorstellen hoe je je voelt....

AnneMaaike17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 02:26

:(:) sterkte! als kleine kimmie maar geen pijn meer heeft.

A-M

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 08:01

Het is jullie mooie meisje. Jullie beslissing.
Bokt staat niet in jullie schoenen.

Heel veel kracht en liefde gewenst.

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 08:06

Zolang het beestje geen pijn heeft en de dierenarts geeft nog niet aan dat je haar ECHT moet laten inslapen dan zou ik het ook met zoveel mogelijk manieren proberen zo lang mogelijk bij je te houden.

Heel veel succes/sterkte met haar hoor en ik hoop dat je er nog een poosje plezier aan kunt beleven.....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 08:18

Wat een superlieve foto!
Ze ziet er idd zo alert en fit uit :(:) .

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:15

Ik vind het ongelooflijk dat de mensen die een kritische noot plaatsen meteen worden bestempeld als mensen die het beter weten, geen emotionele steun willen bieden en zelfs de TS neerslaan :? Ook jammer dat mensen zoals ik, die dus aangegeven hebben het waarschijnlijk zelf anders aan te pakken, meteen worden vergeleken met mensen die de TS in HK topics egoïstisch noemen.

Kijk, dat de TS niet op goedbedoelde adviezen zit te wachten, prima, is haar goed recht, maar ik vind het doorslaan naar de andere kant niet netjes. Niemand hoeft er boos om te worden. Ik heb nergens in dit topic zien staan dat men de keuze om Kimmie opnieuw te laten spoelen verkeerd vinden. Het feit dat ik het anders zou doen, hangt niet meteen een oordeel aan hoe de TS deze situatie oppakt.

Dus denk lekker wat jullie willen, maar als het op deze manier moet, dan wens ik de Ts bij deze heel veel sterkte en succes met de verdere verloop, maar dan zal ik mijn kop niet meer laten zien in dit topic en dat zou ik toch wel jammer vinden. Dat de mensen die in HK topics hele andere verhalen schrijven, is niet te wijten aan de mensen die in dit topic hun emotionele steun betuigen, dus laten we het alsjeblieft leuk houden en hier nu verder over ophouden. Je kunt nog wel 100 keer schrijven dat de TS zich niets moet aantrekken van 'die mensen die het beter weten', maar dat weet ze nu zelf ook wel.

Dus als het nu op een normale manier kan, dan kom ik later vandaag graag nog een keer terug om eventuele filmpjes van kimmie te bekijken :)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:24

je moet doen wat je hartje je ingeeft, en niet luisteren naar andere die alleen maar commentaar geven.
ik zou precies het zelfde gedaan hebben.
het is echt een moppie.

ik denk ook voor mensen die er anders over denken: als het jou hondje was je ook zolang mogelijk er van zou willen genieten.
zolang die speelt en geen pijn heeft.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:37

ook ik ben met mijn hond tot aan het einde aan het doktoren geweest; het heeft me ontzettend veel geld gekost maar dat maakte me niet uit als ze maar beter werd
helaas was mijn hond niet meer te redden
na een half jaar vol ellende was mijn lieve hond zo ziek dat ze zelf niet meer kon eten, drinken en haar behoefte kon doen
ook kon ze alleen nog maar liggen en had overal doorligwonden en ze was zo ontzettend mager
denk dat ze nog geen 20 kg meer woog van de normale 47 kg
het was zwaar, heel zwaar maar op dat moment was het genoeg; we hadden er alles aan gedaan om haar beter te krijgen maar het heeft helaas niet geholpen en toen hebben we besloten om haar in te laten slapen
het is ruim een half jaar geleden maar ik mis haar nog elke dag ;(
ook ik zou kimmie alle kansen geven die mogelijk zijn zoals spoelen en ik zou een hondje wat nu nog zo vol leven zit ook niet in kunnen en willen laten inslapen
indien kimmie harder achteruit gaat en duidelijk zichtbaar is dat het oneerlijk is maak dan de juiste keuze
heel veel sterkte nogmaals en kop op
ik weet hoe je je voelt en het is gewoon ...

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:38

Femke, wat een prachtige foto van Kimmie.. lieve kleine frummel. :+:
Ookal is het tegen beter weten in, ik hoop echt dat ze nog iéts vinden wat haar kan redden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:44

Ohh Femke toch.

Ik kom natuurlijk ook op het Rottweilerforum en ik heb 't gisteravond gelezen. HEEL VEEL STERKTE VANDAAG. Het is een moeilijke keuze, maar imo wel het beste voor Kimmie omdat 't natuurlijk niet te genezen is. Geloof me eerst heb je spijt en denk je dat er nog een hoop gedaan had kunnen worden, maar het slijt en dan weet je dat je het juiste hebt gedaan omdat ze geen pijn heeft geleden.

:(:)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:49

begrijp ik hieruit dat fem vandaag afscheid gaan nemen?

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:50

Gaan ze Kimmie vandaag in laten slapen, begrijp ik dat nu goed? ;(

Als dat het geval is.. Femke en Edwin ONWIJS VEEL STERKTE vandaag lieverds.. jullie zullen alle kracht nodig hebben.
Van hieruit ben ik in gedachten bij jullie, nog een hele dikke knuffel voor kleine Kimmie en een heleboel liefde voor jullie!