Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snoevie schreef:dat komt mede door die site en dat er vaak negatief commentaar op hond en eigenaar is.
het is een wisselwerking,je kan niet alleen een 'schuldige' aanwijzen.
ik kan de liefhebbers alleen maar zeggen de verstandigste te zijn en niet in te gaan op dit soort zaken.
kunnen anderen ook niet meer zeggen dat het ligt aan het feit dat mensen zo reageren
__Nathalie__ schreef:dat een bull achtige hond niet perse een agressieve hond hoeft te zijn maar ook een lieve hond kan zijn die prima met kids kan omgaan.
suuzepuus schreef:en chiqua dat heeft dus niks met het ras te maken!!! had net zo goe een teckel kun nen zijn of een labrador
suuzepuus schreef:dat staat er ook niet maar er staat wel bullterrier.... als er golden retriever had gestaan was het voor veel mensen een heel ander verhaal geeest. nu krijg je opmerkingen als; zie je wel
suuzepuus schreef:als ik met mijn hond ergens wandel gebeurt het nog veel te vaak dat mensen hun kleine hondje oppakken als ze mijn 'grote'hond zien. daar worden die kleintjes agressief van!
suuzepuus schreef:wie had het nou over generaliseren??
suuzepuus schreef:Als eigenaar van zo'n hond heb je nu eenmaal een grotere verantwoording. Wil je een hond die leuk met vreemde honden wil spelen kun je beter voor een ander soort hond gaan.
wie had het nou over generaliseren??