zal ze zo eens even wakker schudden. Hup gezellig doen!!
Daar heb ik ze tenslotte voor gekocht!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zal ze zo eens even wakker schudden. Hup gezellig doen!!
Daar heb ik ze tenslotte voor gekocht!
Ik heb ze al weer in de ren gehad, alleen ze waren beetje te wild aan het doen, dus mijn katten vonden het een beetje te intressant.
Morgan school..báh
BAH. Nog eventjes genieten dus van dit dagje..Strakjes naar de Ruitershop om zwarte elastiekjes te halen, handschoentjes en rijbroek & jasje van de nieuwe wintercollectie (Van HH, zit namelijk 40% korting op
Alleen niet op de rijbroek..) en vanaaf pannekoeken eten, Boer Zoekt Vrouw kijken, hupsatee, leuke afsluiting van de kerstvakantie gehad
Ik heb morgen een studiedag!
, dus heb ik lekker veel tijd om het nieuwe topic te maken! Ik heb al wat leuke dingentjes verzameld!

) en dat we dan 1 km van de Ruitershop af zitten, dus ga morgen naar de Ruitershop
Nu gaan we wel weer naar de Ruitershop!
. Ik moet nog 2 paar nieuwe sokken, maar ik denk dat ik die gewoon ga bestellen!
Er is nu een aanbieding; 3 paar HH Socks (van de nieuwe wintercollectie) voor €15,-
Ik heb vandaag weer een tomaat aan Balou en Panda gegeven, ze vinden dat zo lekker!
Duurde het bij jullie lang voordat de caafjes niet meer bang voor je waren? Want bij mij vliegen ze meteen hun huisje in..
Maar wel bedankt. En ik vind ze niet zo leuk, aangezien ik donkerblauwe, grijze, geruite, lichtblauwe en zwarte rijbroeken heb vind ik die kleuren een beetje té! Haha
Want ik heb er meestal Jhoppers onder, dan vallen ze wel heel erg op

ben nu al toe aan vakantie om het topic bij te lezen wahaha salsaentango schreef:hee niet zo snel hier in het topic haha hou het helemaal niet meer bijben nu al toe aan vakantie om het topic bij te lezen wahaha
Nadia_Mocca schreef:salsaentango schreef:hee niet zo snel hier in het topic haha hou het helemaal niet meer bijben nu al toe aan vakantie om het topic bij te lezen wahaha
Ik kan het af en toe ook niet bijhouden hoor
Candorlover schreef:Nou het zit eigelijk zo, dat we een 'groot' topic gaan openen. En dat zou ik doen. Dus ik heb heel wat mensen opgeschreven en foto's enzo verzameld. En iemand anders heeft Quotes verzameld, volgens mij _Mars_. En net hebben we in het topic een titel verzonnen. Ook hebben we een logo. Die moet er ook bij!Die is echt leuk!
.
Wil jij trouwens ook bij het nieuwe topic? Dan moet je me ff PB'en en dan je eigen naam, namen avn je cavia's en even een fotootje erbij