He, maar weer hele toffe pakketten!
Ik begin nu ook nieuwsgierig te worden naar mijn pakket hoor

Ik ben vrijdag en zondag weg, dus hoop dat het voor die tijd nog komt haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Ik heb mijn pakket afgegeven op het postkantoor dus die moet binnen 1 of 2 dagen bezorgd worden en hoe toevallig, bij thuiskomst bleek mijn te ontvangen pakket bij de buurvrouw afgegeven te zijn. De goede buurvrouw voor wie mijn klaagzangen over de etter naast me wel eens gelezen heeft![]()
Superleuke maar vooral zware doos! Bleef de buurvrouw nog even lekker oldskool roddelen en ik dacht ja nou kappen want ik ben stiknieuwsgierig. Dus ik terug naar binnen, staat er doodleuk op die doos dat ie kan wachten tot de kerst......nou echt niet![]()
![]()
![]()
De doos waarbij Lowie dacht ho eens, is dat voor mij?
[ [url=m/OMpmW0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vervolgens dacht ook Kruimel he.....dit ruikt goed:
[ [url=m/TPxLEW.jpg]Afbeelding[/url] ]
En heb ik de doos maar even volledig uitgepakt terwijl ik ondertussen de beide klieren aan het wegduwen was want.....een mega vreetpakket!!!!!
[ [url=m/eqrHDq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met hele griezelige kippenpoten hahahaha maar wat echt helemaal top was, waren de 5 kastanjes. Speciaal voor kruimeldief die echt nog zo gek op kastanjes is![]()
Hier zie je dat de focus niet meer ligt op eten maar wel op die kastanje
[ Video ]
En daarna door met de hints en die waren best lastig:
De eerste en tweede waren deze:
[ [url=m/Yxy5vy.jpg]Afbeelding[/url] ]
En die kon ik niet thuisbrengen dus door naar hint 3:
[ [url=m/r1TS8C.jpg]Afbeelding[/url] ]
En daar ging nog steeds geen belletje rinkelen maar toen kwam nr 4:
[ [url=m/Z3Rolj.jpg]Afbeelding[/url] ]
De cijfers dacht ik te herleiden uit het alfabet en toen moest ik alleen nog op zoek naar een morse alfabet en yes, geraden: xxpetraxx!
Super dank je wel!!!!
daffodil schreef:Nou die 5, is dat je aantal pony's? Ik snapte alleen het solarium niet.......