Dat filmpje is zo schattig!! Mijn hond kroop zowat in mn laptop om uit te vogelen waar het geluid vandaan kwam. Hij vindt cavia's errug spannend, ik heb zelf jarenlang cavia's gehad. Die liggen inmiddels allemaal in de tuin, liggen er in het totaal zo'n 18. Zijn er een heel stel heel oud geworden.
Haha, dat filmpje! Alles sloeg ook aan hier, incl de hond Wat een leukie!! En Sammy, wat een dotje.. ik hoop dat ze net zo groot en sterk wordt als haar broertjes/zusjes!
Mijn mannen begonnen antwoord te geven toen ik het filmpje aan het kijken was.
LukieBradley
Geplaatst: 09-12-14 22:11
Morgen van 7 Tot 3, donderdag van half 1 Tot 6, vrijdag hele dag tot half 6 en zaterdag voor de middag. Zie je dan Maar jou moeder kende mij ook al niet
Ze komt er zoiezo langs :p Oke we zullen on topic blijven
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-14 22:29
Dat wel
Tja... Jumbo en cavia's... je koopt er andijvie voor ze? Dat is bijna ontopic
LukieBradley
Geplaatst: 09-12-14 22:36
Maandag nog sla en een rode paprika (groen en geel vinden ze maar niks) Dat vinden cavia's erg lekker Vorige week is de boerenkool getest. Ook goedgekeurd Broccoli en spruitjes is een afrader bij allemaal en bleekselderie blijft bij sommige twijfelen. Andijvie en witlof zijn favoriet en zometeen ga ik een bakje sla en witlof maken. Appel lusten sommige en banaan laten ze liggen. Owja winter penen en wortels ook erg lekker maar de 2 baby broertjes hebben liever het loof!
Dit is wat ik Tot nu toe heb gehad.. Goh die cavia's toch
Ik zet het filmpje aan en de oren van de kat gaan helemaal naar achter en weg is hij. Ik geloof niet dat hij baby caafjes leuk vind, hooguit irritant En die is nog wel een baby gewend... haha. Wel leuk wat voor effect het kan hebben op dieren.
Even niet geweest maar wat worden ze al weer groot Snel gaat dat altijd!
Hoop dat Sammy het haalt, hier ook helaas meerdere keren mee gemaakt dat de kleintjes het niet haalde. Maar je doet er alles aan, dat moet je niet vergeten! Succes en sterkte er verder mee! (hier sinds vannacht weer een cavia minder.. heb nu alleen nog maar mijn castraat en een dominante beer.. hoop dat ik ze kan koppelen samen met het konijn waar de beer bij zit... zou het sneu vinden dat mijn castraatje alleen zit.. maar even kijken dus..)