naomi_1998 schreef:Jullie lezen echt alleen wat jullie willen lezen en daardoor zitten jullie alleen maar aan te vallen. Nogmaals even mijn mening en daarna ben ik er klaar mee. Niemand geen deze discussie winnen want iedereen heeft een eigen mening en die van mij gaat in ieder geval niet veranderen door jullie aanvallen. Mijn twee katten mochten altijd naar buiten. De buurt wist welke kat van mij was en dat ze naar me toe moesten komen als ze ergens last van hadden. Dat is nooit gebeurt dus waarom zou ik dan mijn tuin af gaan zetten. Als het luikje dicht zat en hun binnen zaten werden ze gek. (Mijn eerste kat had eerst een paar maanden binnen gezeten en die wou ook altijd naar buiten terwijl die het daar niet eens kende) Als iemand naar ons was toe gekomen hadden we er wel wat aan gedaan. Als jij last hebt van de stront in je tuin schep je dat gewoon weg zoals ik of je doet maar je best het te voorkomen. Zoek de eigenaar door te flyeren, rond te vragen, de kat te 'gijzelen', schiet de kat neer of breng hem naar het asiel boeit mij het. Als je er zoveel last van hebt moet je er ook maar wat aan doen. Als je de eigenaar hebt gevonden en die wilt niks doen zoek je het hoger op, waar ik ook al vaak voorbeelden van heb gegeven.
Verder hoop ik dat jullie in de toekomst met respect een discussie kunnen voeren want jullie zijn, alleen omdat jullie een andere mening hebben, enorm respectloos naar degene met een andere mening.
De pot verwijt de ketel