Oooh wat een snoesjes! Wat hebben ze het al naar hun zin zeg! Niet normaal hoe snel dat gaat... Saffiertje brengt ze vast tot rust, er hangt vast een heel prettige en gezellige sfeer in hun kooi!
ThePast03
Geplaatst: 16-09-13 20:42
Wat een droppies, heel veel plezier met ze! Het is je gegund.
Gefeliciteerd met je prachtige baby vogels Het is je zó gegund!!!
EdkingEnzo
Geplaatst: 16-09-13 23:02
Wauw wat zijn ze super leuk!! Ik heb nog niet eerder hier gereageerd, maar heel veel sterkte met het verlies van Saffier!! Hij was prachtig!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-13 04:20
Ze hebben zoveel vertrouwen in de mens, ik kan er niet over uit! Saffier was erg eenkennig: hij schrok nog weleens wanneer vreemden zomaar voor zijn kooi gingen staan en kwam liever niet bij vreemden (tenzij je wat lekkers had ). Joy en Jade zijn voor niets of niemand bang. Ze komen meteen bij je zitten, je kunt ze over hun rug aaien (het ultieme vertrouwen voor prooidieren, want ze worden door roofdieren meestal bij de rug gepakt en hebben daar dus van nature een hekel aan) en ze zitten in hun kooi alsof ze hier al jaren zijn. Juist die verschillen zorgen ervoor dat ik ze niet met Saffier vergelijk, gelukkig
En nu maar hopen dat hun vertrouwen zo blijft en dat we ze ook heelhuids door de valkparkieten-pubertijd gaan krijgen, want pfff, dan heb je wel wat te stellen met ze
Ahhh,kom net terug van vakantie en val gelijk in 2 nieuwe vogels. Ben echt super blij voor je Cayenne en wat zijn ze mooi. En wat leuk dat ze al zo tam zijn zeg,wist niet dat dat zo snel gaat met valkjes. Heel veel plezier en geluk met deze 2 knapperds.
Wat een heerlijke vogeltjes Cayenne, gefeliciteerd! Eerste paar dagen zullen ze nog wat beduusd zijn, blijf ze maar lekker overal aaien enz, dan pakken ze dat meteen mee. Wat voor touw heb je hangen, wat ze slopen?
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-13 13:18
Dat is een stukje sisaltouw. Eigenlijk mogen ze dat nog niet hebben, dus ik hou het even in de gaten, maar ze vinden die draadjes ontzettend interessant
Vanavond wanneer mijn vriend er is zullen we even meer foto's en filmpjes maken. Dat is in je uppie redelijk onmogelijk want ze willen steeds op je hoofd zitten Net riep ik Jade (die in de gordijnen hing), stak m'n arm uit en hij vloog zo op mijn arm. Slimme vogel!
Ach, kijk die Joy nou... Helemaal op 'r gemakje. Ben benieuwd naar het filmpje!
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-13 13:27
Had ik al gezegd dat met name Jade erg brutaal is? Hij ging er net trouwens met mijn entertoets vandoor Op het filmpje zie je wel goed hoe tam ze zijn en hoeveel vertrouwen ze hebben in mensen. Ze zijn hier nog geen 24 uur
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 17-09-13 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt