Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:12

Die van mij hebben wat nieuws uitgevonden... de verwarming
die is warm :)*

samen slapen
Afbeelding
lekker zoenen
Afbeelding
Afbeelding

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:54

:wave: Ik meld me hier ook, heb 2 poezen: Muisje:
Afbeelding

en Rambo:
Afbeelding

Allebei 5 jaartjes jong, Rambo is echt een dikke lobbes maar ook wel een relpoes haha. Muisje is echt een diva, helaas ook heel erg ziek :( vorig jaar kregen we te horen dat ze niet nog een jaar zou leven maar.......... Ze is er nog en naar omstandigheden doet ze het super :D

Limoen

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:36

Wauw Muisje <3

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:19

Wat sneu dat Muisje zo ziek is, wel een prachtig poesje!
Wij hebben ook een muisje(is lapjespoes).
Rambo lijkt op onze Luna.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:36

Aaah die zijn leuk! :)) <3
Wat heeft Muis? :(:)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:46

Prachtig stel zeg! En wat sneu voor Muisje rat ze zo ziek is :(:)

Hebben jullie katten dat ook? Wij zaten zonet een natuurprogramma te kijken en uit het niets duikt die dikke van ons naar een vogel op de tv :+

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:48

Ohja :)) Grootheidswaanzin zelfs: was er een ENORME Zeearend op tv: begonnen ze er tegen te mekkeren :')

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:50

Nee maar die van mij reageert ook niet op mauwende katten :P

Ze sabbelt wel heel schattig als ze diep slaapt

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:52

Haha ze gaan niet naar natuurprogramma's enzo kijken maar Ozzie zat laatst wel op 2cm afstand van de tv voetbal mee te kijken :)) En op een gegeven moment zelfs de bal af te pakken }:)
Ze reageren niet op mauwende katten of andere dieren, behalve een babyfilmpje waar je Higgie hoort mauwen maar dan komen ze eerst kijken en dan rennen ze heel hard weg _O-

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:04

MamaMiesje schreef:
Ohja :)) Grootheidswaanzin zelfs: was er een ENORME Zeearend op tv: begonnen ze er tegen te mekkeren :')

Die van ons dacht een bizon te kunnen pakken. Helaas voor hem zat er nog een scherm tussen :(:) Hij was gelijk beledigd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:38

Pfff ik ben nog steeds aan het sukkelen met het voer van Fritz. Ik was dus overgegaan op het Petsplace huismerk en dan sensitive. Dat leek aan te slaan maar hij blijft ontzettend stinken en soms werd de ontlasting dikker maar nu heeft ie weer diarree al een paar dagen en gister en vandaag zelfs helder rood bloed erbij. De ontlasting is al meerdere malen onderzocht maar er kwam niks bijzonders uit...

Nu wil ik dus over naar een ander sensitive merk, wie kan mij aanraden wat verstandig is???

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:42

Wat had je vóór het Petsplace merk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:48

MamaMiesje schreef:

RC indoor. Was hetzelfde, ook diarree en stinken.

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:48

Joolien schreef:
Pfff ik ben nog steeds aan het sukkelen met het voer van Fritz. Ik was dus overgegaan op het Petsplace huismerk en dan sensitive. Dat leek aan te slaan maar hij blijft ontzettend stinken en soms werd de ontlasting dikker maar nu heeft ie weer diarree al een paar dagen en gister en vandaag zelfs helder rood bloed erbij. De ontlasting is al meerdere malen onderzocht maar er kwam niks bijzonders uit...

Nu wil ik dus over naar een ander sensitive merk, wie kan mij aanraden wat verstandig is???

Ik heb sinds vandaag Jarco, ik had goeie verhalen over gehoord en nu sinds vandaag dan in huis
en ik moet zeggen ze vinden de brokjes erg smakelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:49

Oh ja ik voer het nu zo'n 4 weken denk ik.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:50

Ik heb ook een gevoelige kat, die staat nu op lara sensetive en haaksbarf

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:55

Joolien schreef:
MamaMiesje schreef:

RC indoor. Was hetzelfde, ook diarree en stinken.

Als je nou even langs Enschede tuft, mag je van mij rustig een bakkie RC Hypoallergenic komen ophalen om te proberen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:58

Dat is wel interessant :D Ik pb je even :D

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 09:37

Tja, ik blijf bij Porta 21 Feline Finest Sensible, is zonder granen. Zelfs de ex-kater van mijn ouders die al 10 jaar maag en darmprobleempjes heeft (en dus lekkere flatsen) ging hier keurig van poepen :D .

Yoko heeft trouwens weer iets nieuws. Ze heeft zo'n speelstokje met veertjes en zo'n sliert Boa. Dat stokje gaat iedere avond mee naar boven en bij ons op bed. Iedere ochtend moet t weer naar beneden op de bank... Gekke poes :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 10:58

Wat een leuke katten zijn er weer bijgekomen!

Heb nog een vraagje want Jack is nog steeds aan het wisselen :+ Nu heeft hij aan de bovenkant al twee weken zijn hoektanden dubbel zitten. Dus de melktanden zitten er nog, maar de grote zijn er ook al goed door.
IK heb niet echt het idee dat de melktanden los zitten en ik vraag me af of die twee weken al te lang zijn om het te laten zitten :+
Over een dikke week wordt hiji gecastreerd dus dan zou hier onder narcose direct wat aangedaan kunnen worden, dus zorgen maak ik me er niet over. Het is af en toe wel wat rood en geirriteerd trouwens, maar hij eet en drinkt nog steeds erg goed en spelen en bijten kan hij ook nog als de beeste :j
Word soms helemaal dol van het gesleep met zijn muis, overal vind ik dit ellendige, vieze en vooral stinkende ding terug. Vaak nat van het kwijl omdat hij hem over in zijn mond mee naar toe neemt.

Maar vraag me dus af of het niet onderhand een beetje tijd wordt dat die melktanden er uit gaan vallen.

(wel ironisch trouwens, Beau heeft helemaal geen hoektanden boven en Jack heeft er nu gewoon 4 :') )

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 11:54

Ik heb hier nog even kijken...
21 zegels van Bouwman (dierenspeciaal zaak-groene zegels) kan iemand die nog goed gebruiken? stuur even een pbtje dan stuur ik ze op met de post!

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 12:59

Zit hier gewoon lekker in de meelees omdat ik het leuk vind om jullie verhalen over de katten te lezen :j En om me stiekem voor te bereiden (en in mn geheugen een gat te graven) hoe het ook weer is om jonkies te hebben :o

Mot wel lachen want jullie hebben het over wisselen en de mijne "wisselt" ook :wow:
Alleen zijn dat rotte tandjes, die uit gaan vallen :roll: _O-

Dus gaat weer terug in meelees om met angst en beven de avonturen van die van jullie te lezen -:)

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 13:19

Muisje is zeker mooi maar dat weet ze zelf ook hihi. Ze heeft een auto-imuumziekte wat inhoudt dat haar eigen lichaam de rode bloedcellen afbreekt. Nu eindelijk na een jaar hebben we de juiste onderhoudsdosis prednison gevonden. Dit mag niet te hoog zijn maar ook zeker niet te laag. Ze heeft het afgelopen jaar 6x ernstige bloedarmoede gehad omdat we dan op een te lage dosis zaten.

Daarnaast heeft ze ook pkd, een nierziekte die cystes in haar nieren vormt. 1 nier functioneerd al niet meer en de andere bestaat bijna voor de helft al uit cystes en ze is pas 5 jaartjes |( zo oneerlijk! Ze voelt zich nu heel goed door de prednison, maar voor de pkd kunnen we niks geven dus dat is afwachten hoe lang ze nog kan.

Die van mij springen ook altijd naar beestjes op de tv haha en Rambo vind voetbal op tv heel leuk :D de voetbal is de bomb hhahh het is echt een mannen poes maar daar is haar naam ook naar hahahha

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:32

Wat is nou echt een goed voer voor een jonge kat (1,5)?
Mijn Willem is dol op eten maar hij wordt echt te dik. Hij heeft genoeg beweging, is heel erg actief en speelt veel buiten. Ik weet dat ik het zelf doe: als hij zeurt om eten, krijgt ie eten. Maar ik zoek eigenlijk een goede voersoort waar hij minder van nodig heeft dan wat ik nu voer (Purina One) en waar toch alle voedingsstoffen in zitten.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:53

Ik vind het zo zielig voor mijn Jackie. Sinds ze uit het raam gevallen is, kan ze niet meer samen met Monty. Nu zijn we die twee weer aan elkaar aan het wennen maar het lukt gewoon niet. Vandaag keek monty haar echt met die blik aan dat hij haar wel even zou grijpen. Iemand tips hoe we het kunnen oplossen?