die is warm
samen slapen

lekker zoenen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik meld me hier ook, heb 2 poezen: Muisje:

vorig jaar kregen we te horen dat ze niet nog een jaar zou leven maar.......... Ze is er nog en naar omstandigheden doet ze het super

Grootheidswaanzin zelfs: was er een ENORME Zeearend op tv: begonnen ze er tegen te mekkeren

En op een gegeven moment zelfs de bal af te pakken
Joolien schreef:Pfff ik ben nog steeds aan het sukkelen met het voer van Fritz. Ik was dus overgegaan op het Petsplace huismerk en dan sensitive. Dat leek aan te slaan maar hij blijft ontzettend stinken en soms werd de ontlasting dikker maar nu heeft ie weer diarree al een paar dagen en gister en vandaag zelfs helder rood bloed erbij. De ontlasting is al meerdere malen onderzocht maar er kwam niks bijzonders uit...
Nu wil ik dus over naar een ander sensitive merk, wie kan mij aanraden wat verstandig is???
Ik pb je even
.
Nu heeft hij aan de bovenkant al twee weken zijn hoektanden dubbel zitten. Dus de melktanden zitten er nog, maar de grote zijn er ook al goed door.

)
En om me stiekem voor te bereiden (en in mn geheugen een gat te graven) hoe het ook weer is om jonkies te hebben
zo oneerlijk! Ze voelt zich nu heel goed door de prednison, maar voor de pkd kunnen we niks geven dus dat is afwachten hoe lang ze nog kan.
de voetbal is de bomb hhahh het is echt een mannen poes maar daar is haar naam ook naar hahahha