hij ziet er in ieder geval aardig alert uit op het moment, zie hem nu net voor het eerst, maar als ik lees hoe het was en wat ik nu op dit moment zie, hij laat het allemaal ook heel netjes toe zeg, ik vind Tintin in ieder geval al direct een held lekker rond aan het kijken tijdens handelingen, lekker kriebels van de assistenten krijgen
ik duim me in ieder geval een versuffing voor je beestje en wens je heel veel beterschap met hem
Slapen wil hij echt absoluut niet, doek over zijn hoofd blijft er niet lang op
Sonja_vR
Geplaatst: 21-12-12 11:47
hij is echt best wel heul alert nu ja wel mooi om te zien, dat ie zo ver weg is geweest en nu al weer zo zijn koppie er op zet zeg maar tis ook niet niks, zo rustig moeten blijven liggen terwijl je eigenlijk gewoon zo een jonge actieve huppel bent
aan zijn vechtlust zal het echt niet liggen in ieder geval ...
edit: ook fijn om te zien dat ze echt de tijd nemen voor hem , lekker een tijdje bij hem blijven en met hem bezig zijn
Zilion
Geplaatst: 21-12-12 11:50
Hij wordt nu lekker geaaid en daar lijkt hij behoorlijk van te genieten. EDIT: Krijgt nu ook medicatie, maar wil niet plat blijven liggen.
Laatst bijgewerkt door Zilion op 21-12-12 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt
volgens mij wel ja, hij ligt stil met doek op zijn hoofd. Ik ben wel erg benieuwd wat ze je straks gaan doorgeven. Ik ben wel blij dat hij zo actief is, hopenlijk een heel goed teken.
Pfff, gister wilde ik niet gebeld worden, nu kan ik niet wachten. Je gaat mij niet vertellen dat hij het niet meer overleefd. Maar ik moet het van utrechtzelf horen. Grotevogel, hey is een opluchting hem zo te zien eigenlijk
Hij heeft echt geen tijd om te slapen hoor, en hij rotzooit wat door het hok heen. Ze hebben in elk geval hun handen vol aan hem. Is het nu nog puur kracht dat hij niet kan staan, waarom het waggelen met zijn hoofd zijn eigenlijk de enige vragen wat ik nu zou hebben.
Hij heeft een tijd rustig gelegen, nu weer drukte in en rondom het bed. Collega schrok, ik ineens ow ow. Meende dat hij van de plaats af ging maar er kwamen gelukkig handen om hem terug te duwen. Ik weet niet wat ze aan het doen zijn maar zie allemaal slangetjes.