Zoekactie Beans is afgelopen, na 4 maanden weer thuis!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara1975

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:08

wat een respect voor die man..ik had exact hetzelfde gedaan..dan maar een extra tetanus prik en wat hechtingen!
Wat klote dat het Beans niet was...en hoe toevallig kan het zijn dat er nog een zelfde hond ronddoolt.
Waar is idd de Ringstrasse??? Kan de hond intussen niet al verder duitsland in gelopen zijn?

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:18

Het is niet belangrijk nu waar de Ringstrasse is, omdat het al 10 dagen geleden is dat ze daar is gezien. Maar het staat wel genoemd ergens in het topic waar dat is en waar ze als laatste is gespot. Ook wil ik dat nu niet zeggen, heb daar geen toestemming voor van Niek om meer details openbaar te maken. Sorry girls :-)

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:25

Oke ik word weer alerter na deze update ga Adil ook even pben

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:31

maar ik denk dat het dichtbij Wilsum is.. en als dat zo is, dan is er een kans dat hij Duistland verder in is gelopen.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:11

ik ben ook een stille meelezer, ik ben blij dat het topic weer open is. Ik wilde toch het einde wel weten :)

Erg vervelend dat de eigenaresse zo'n valse hoop heeft gekregen. Maar voor het zelfde geld was het Beans wel geweest en had degene niet gebeld. ;)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:21

Wat fijn dat het topic weer open is.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:59

Fijn dat het weer open is!

Thanx moddie en goed omschreven!! +:)+

Oooo en wat een domper. Zo ben je intens blij en dan de domper dat het niet Beans is :(:) :(:)
Tuurlijk ontzettend fijn voor die andere hond, en ik hoop dat die snel weer terug is bij zijn baasje en anders snel een baasje vind.
Top van die man die hem gevangen heeft! Beetwonden zijn niet fijn, maar ik denk dat je er op dat moment niet mee bezig bent, je wil alleen die hond vangen.
Dus een bedankje voor deze beste meneer.

Nu maar hopen dat Beans snel terecht komt.
Ik ga weer duimen......

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:06

Ik wil jullie laten weten dat ik met Niek contact heb en wat ideen aan het uitwisselen ben. Mocht ik meer weten dan zijn jullie de eerste die het lezen hier.
In elk geval heb ik aangedrongen op meldingen te forceren en vind dan dat er meer flyers uitgedeeld en opgeplakt moeten worden en daar zal ik zeker hulp bij kunnen gebruiken.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:07

machtig is dat arme dier nog niet gevonden/gevangen.
Hopelijk gebeurd het snel!!!

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:11

group1850 schreef:
Ik wil jullie laten weten dat ik met Niek contact heb en wat ideen aan het uitwisselen ben. Mocht ik meer weten dan zijn jullie de eerste die het lezen hier.
In elk geval heb ik aangedrongen op meldingen te forceren en vind dan dat er meer flyers uitgedeeld en opgeplakt moeten worden en daar zal ik zeker hulp bij kunnen gebruiken.

+:)+ +:)+
en hulp zat hier!!!

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:13

group1850 schreef:

ik kan hier in de buurt wel flyeren als dat nodig is maar dan moet het mij toegestuurd kunnen worden. ik heb namelijk geen printer. omgeving is halle/uelsen (DLD) en eventueel hardenberg/bruchterveld (NL)

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:16

Zodra het nodig is kan ik jullie hulp gebruiken en uiteraard word alle hulp gewaardeerd. Als je zelf niet kan printen kan ik vast wel een print maken en die laten printen bij en copyshop of zo. Dat komt wel goed!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:20

group1850 schreef:

Hou er rekening mee dat bushaltes hier niet gezien worden als aanplakmuur en dit volgens mij ook niet toegestaan is.
Ieder dorp heeft zijn eigen info aanplakbord.
Wel zijn er huisjes die neergezet zijn om fietsers uit te laten rusten hier heb ik zelf wel flyers aangeplakt.
(en niet op de bushaltes maar wel op een paal ervoor b.v ;) )

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:22

jeetje wat een tegenvaller zeg, kan me voorstellen dat de moed echt even in je schoenen zakt op het moment dat je ziet dat het een andere hond is.
desondanks ben ik wel benieuwd of de andere retriever nog een wanhopig zoekend baasje blij heeft kunnen maken?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:23

Top dat het topic weer open is en super omschreven door de mod in kwestie.

Wat een held die man zeg, jammer dat het Beans niet is maar daar in tegen is wel een andere zwervende hond weer in veiligheid..

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:29

is er niet een krantje in Duitsland???

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:38

Het heeft in de Grafschafter Nachrichten gestaan volgens mij en dat is een hele grote krant.
We hebben noch wel het wochenblad maar dat moet ik even nakijken is een gratis krant die bij winkels en zo ligt.

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:59

Ik heb van Niek toestemming gekregen om te flyeren en in de regio rond te rijden met verrekijkers. Maar geen klopjachten en met honden daar te gaan zoeken. Het gebied moet gewoon niet teveel verstoord worden voor eventuele acties met speurhonden. Mocht Beans gezien worden dan graag een bericht per sms of telefoon aan niek of mij. De nummers zijn per pb op te vragen bij mij. Ook moeten we weten waar je eventuele flyers hebt opgehangen. Ik kan je een de flyer per email toesturen.
Vangpogingen alleen als je echt denkt dat je een kans van slagen hebt anders MELDEN!!!

Beany heeft een andere halsband om, die is lichtblauw met beige geruit, maar nu grijs net als haar vacht. Beans is een lichtblonde golden, het reutje wat gevonden en gepakt is was meer koperblond, tegen voskleur aan, Beans kun je ook ongeveer asblond noemen. Ook heeft ze behoorlijk veel flatcoat in zich (haar vacht sluik, wat zwart haar in de nek, langer in de rug, aanzet neus naar schedel lijkt meer op flatcoated retriever dan golden retriever).

Het gebied`waar we in willen zoeken en ons op richten is Langeveen en Vasse, Itterbeck, Uelsen, Getelo, misschien verder... Maar wil je uitgebreider flyeren mag dat natuurlijk.
Ze is aangemeld bij Amivedi, Petlook, politie Twente, polizei Uelsen, Nordhorn, Gronau, Bentheim, Tierschutz, Tierheime Wilsum, Ahaus, Gronau en Tassonet

Laten we niks onbezonnen doen maar als groep samenwerken. Als we spots of meldingen hebben kunnen we alsnog bepalen of we ander stappen gaan ondernemen. Beans heeft vertrouwen in paarden en wie weet kunnen we haar te paard wel benaderen maar ik loop nu op de feiten vooruit. Laten we eerst eens proberen te weten waar ze zit. Heb je de flyere nodig stuur me dan jouw emailadres.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 01:02

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 01:08

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 01:12

group1850 schreef:
Daar vond ik al vrij snel een advertentie http://link.marktplaats.nl/410053529

Das ook vreemd toen ik zocht op golden kwam er helemaal niets uit, vond het al zo vreemd.
Zag dat de advertentie van 5-1-'11 is misschien een idee om hem te verwijderen en een nieuwe te plaatsen? Mensen denken al snel dat als een advertentie wat ouder is het diertje ondertussen terecht is.

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 01:14

Dat kan idd maar dat is aan de eigenaresse, en geef het door, maar wellicht leest ze het mee.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 01:16

het is ook maar een idee ;)

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 01:20

Getelo toch de laatste plek waar ze gezien is?
Heb vandaag in Mander de flyer opnieuw vastgeplakt op het bankje.Volgens mij is er ook een flyer meegenomen want er hingen er 2.
1 langs het fietspad en 2 meter verder op het bankje en nu alleen die op het bankje nog.

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 01:26

oke er word dus wel wat mee gedaan. Ik heb nog maar een add op MP geplaatst en ga morgenmiddag op pad om te zoeken. Ik denk dat Beany later op dag beweegt om eten te zoeken of een warme plek. Ik weet het ook niet, maar dat zou ik doen als ik haar was. Mijn mobiel [/knip nummer] mocht je iets zien of horen! EN duimen dames!!
Laatst bijgewerkt door SanderD op 02-02-11 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer verwijderd, andere nummers dan van de eigenaar mogen per PB