Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

LecyTinker schreef:hadden ze dezelfde kracht gehad dan was er geen probleem geweest, maar de herder is gewoon niet zo een voorzichtig ventje...
Ik zeg niet dat dit goed genoeg is, maar het gaat er zeker op vooruit en ik denk dat ik de gevechten aan moet gaan nu die ik kan winnen. Stapje voor stapje.
En voor een groep die in anderhalf jaar al 3x verhuist is en al 3x verandering is geweest binnen de roedel met honden die weg ( overleden) gingen en nieuwe die erbij komen denk ik dat ik niet gelijk kan verwachten dat de roedel stabiel is zolang ik zelf nog niet geheel alles op zn plaats heb qua emoties.
Maar ik snap goed wat je bedoeld... en zo bang is de beagle niet van de duitser, want hij kruipt nu steeds bij de duitser in de bench om te knorren. Allen buiten daar blijft hij een beetje uit de buurt van het geknok.
Hij weet er wel lekker aan te verdienen zo...
En ik zou wel willen weten hoe hij het met ons kalfje hier zou oplossen. Ik ga er zelf niet heen, te duur vind ik en ik heb van de week 'mijn eigen' Cesar ontmoet
De vrouwelijke bokker versie. Mocht ik ooit problemen hebben met toekomstige hond, heb ik een super adres om bij aan te kloppen. 
en jij gaat 'm overvallen met een heleboel vragen zeker?

Nikki__ schreef:Ik ben benieuwd of we nu allemaal opgevoede hondjes gaan krijgenHij weet er wel lekker aan te verdienen zo...
http://www.livenation.nl/event/23246/ce ... ve-tickets
Kunnen we niet een boktmeeting in de HMH organiseren?
(ik ken namelijk niemand die met me mee zou willen
) 

Ik zit op Rij 4!!!
Kaartje was dus weg.