Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kimmie261 schreef:en kimmie was niet heel ziek hoor toen ik haar wegbracht voor het infuus..voordat dáár weer over gespeculeerd gaat worden...
Cayenne schreef:Steeds voor de spoeling voelt Kimmie zich niet lekker, dat geeft Femke zelf ook aan.
Op dat moment is ze zichzelf dus aan het vergiftigen.
kimmie261 schreef:het snijdt gewoon door je ziel,wij hebben geen kinderen,en ik hou van mijn honden alsof het mijn kinderen zijn,ziels en zielsveel...
en dan vinden er mensen dat je wel even zomaar een knoop doorhakt,niet verder zoekt,niet probeerd,nee hoor,slaap maar in...
ik kán het niet,ik vecht zover het kan voor mijn hondenbaby...
zoals een moeder voor een kindje zou doen...
Onassa schreef:Nou, wij dus als mensen die geen kinderen hebben, voelen het dus nog steeds zo als zovele die dat ook ooit zo voelde tot de koters kwamen.
Vraag me dan ook vaak als als kindlief ernstig ziek zou worden er ook meteen met behandelen gestopt zou worden (Jehova's doen dat), maar wat zou de rest doen, want prikken in kleine tere kinderlijfjes word door de kleintjes ook meestal niet als prettig ervaren en gaat gepaard met flink gejammer en gejank.
Dus ook daar dan maar mee stoppen????????????
ThePast03 schreef:Onassa schreef:Nou, wij dus als mensen die geen kinderen hebben, voelen het dus nog steeds zo als zovele die dat ook ooit zo voelde tot de koters kwamen.
Vraag me dan ook vaak als als kindlief ernstig ziek zou worden er ook meteen met behandelen gestopt zou worden (Jehova's doen dat), maar wat zou de rest doen, want prikken in kleine tere kinderlijfjes word door de kleintjes ook meestal niet als prettig ervaren en gaat gepaard met flink gejammer en gejank.
Sorry, ik wil hier toch even op reageren aangezien vooral een kant de discussie lijkt gaan te houden nu en er nu ook namens mij wordt gesproken.
ThePast03 schreef:Sorry, ik wil hier toch even op reageren aangezien vooral een kant de discussie lijkt gaan te houden nu en er nu ook namens mij wordt gesproken.
Onassa schreef:Uhhhh, namens jou word gesproken, hoe bedoel je dat????
Ik hoop gewoon dat de mensen haar respecteren.
Ik geloof niet dat ze waar dan ook gevraagt heeft hoe een ander het zou doen, dus heeft ze nu ook weinig aan die reakties die ze nu wel ongevraagt krijgt.
Hier zit een vrouw die kapot gaat van verdriet....die steun nodig heeft en niet de meniing van mensen die er een andere kijk op hebben anders had de topic titel wel anders geweest, meer in de trand van "mijn hond is ongeeslijk ziek, wat zouden jullie doen" om maar een voorbeeld te geven.
Dus kom op...begrijp haar en steun haar en laat de rest achterwege, moet toch niet teveel gevraagt zijn lijkt me???
Onassa schreef:Uhhhh, namens jou word gesproken, hoe bedoel je dat????
Ik hoop gewoon dat de mensen haar respecteren.
Ik geloof niet dat ze waar dan ook gevraagt heeft hoe een ander het zou doen, dus heeft ze nu ook weinig aan die reakties die ze nu wel ongevraagt krijgt.
Hier zit een vrouw die kapot gaat van verdriet....die steun nodig heeft en niet de meniing van mensen die er een andere kijk op hebben anders had de topic titel wel anders geweest, meer in de trand van "mijn hond is ongeeslijk ziek, wat zouden jullie doen" om maar een voorbeeld te geven.
Dus kom op...begrijp haar en steun haar en laat de rest achterwege, moet toch niet teveel gevraagt zijn lijkt me???
Onassa schreef:Hier schiet me dus een brok van in mijn keel, want wederom zoveel herkenbaarheid!
Ik heb helaas ook geen kinderen mogen krijgen en dan snap ik als geen ander dat je alles,alles voor je diertjes over hebt.
Ik zie het zo vaak oom me heen gebeuren, mensen die net zo knettergek van hun dieren zijn, maar een stuk makkelijker worden als er dan eenmaal kinderen komen.
Die mensen laten hun hondje misschien sneller inslapen of doen ze weer weg als kindlief allergisch blijkt te zijn.
Of, wat vaak onder het mom van bovenstaande gebeurt, het dier is niet meer zo leuk, is lastiger en je hebt er tijd voor nodig die nu naar de kids moet.
Nou, wij dus als mensen die geen kinderen hebben, voelen het dus nog steeds zo als zovele die dat ook ooit zo voelde tot de koters kwamen.
kimmie261 schreef:voor de mensen die denken dat ik alleen maar een egoistische doos ben,die alleen maar aan mezelf denkt,jammer dat jullie niet bij de gesprekken zijn geweest,die afgelopen week met 3 artsen gevoerd zijn,want oooo,dat die zijn reeel en eerlijk,en we hebben alle kanten besproken,de realistische kant,en de emotionele kant ( gek genoeg schijnen dierenartsen meer moeite en meer emotioneel medeleven te hebben,als sommige mensen hier,lijkt wel)..
Onassa schreef:Met wij had ik het over Femke en ikzelf.
En ik zeg niet dat iedereen zo is, maar ik zei dat ik het om me heen geregelt heb zien gebeuren irl,vrienden, kennissen en familie, dus voel je daarop niet aangesproken hoor.
Ik hou hier verder over op, want ieder woordje word op een weegschaal gelegt en verkeerd geinterperteerd.
Het is gewoon moeilijk in andermans boeken lezen.
Ik wil hier gewoon Femke een hart onder de riem steken zoals gelukkig het mereldeel dat doet in de hoop dat ze er iets steun uit kan halen, de wetenschap dat er in je grootste verdriet en onmacht met je meegeleefd word is denk ik nu het belangrijkst.
kimmie261 schreef:want ja,ik heb kimmie 1x een infuusje laten geven,schandelijk en egoistisch..
XoNo schreef:kimmie261 schreef:en kimmie was niet heel ziek hoor toen ik haar wegbracht voor het infuus..voordat dáár weer over gespeculeerd gaat worden...
Er wordt helemaal niet gespeculeerd.Kijk, ik snap dat je het enorm zwaar hebt, maar dan hoef je nog niet de mensen af te snauwen die het beste met jullie voor hebben, je enorm veel sterkte wensen, maar wel een kritische noot plaatsen.
Mogen we hier alleen nog maar ja en amen zeggen en alleen maar zeggen dat je de juiste keuze maakt?
Verder houd ik erover op, maar houd even in je achterhoofd dat de mensen die het misschien niet direct eens zijn met jouw manier van handelen alsnog het beste met kimmie voor hebben, het voor jou ook verschrikkelijk vinden en je een warm hart toedragen.
Je hoeft hier niet op te reageren (dat is overigens een algemene opmerking), daar gaat dit topic niet over
kimmie261 schreef:@[*olduser*]...mwa..zoek maar eens op dit topic met de zoekmachine,en zie wat mensen in HK topics over mij schrijven,jawel...daar kan je fijn ongenuanceerd lezen dat ik een egoiste ben..
want ja,ik heb kimmie 1x een infuusje laten geven,schandelijk en egoistisch..
en weet je,ik moet dit soort dingen helemaal niet lezen in deze emotionele draaimolen waar we ons de afgelopen dagen in bevinden...
maar kan je wel vertellen...doet heeeeel veel pijn dat te lezen....