purny schreef:Hoe hebben jullie je 2 katten met elkaar geïntroduceerd?
Mijn buurman zei dat je het ene mandje op een tafel moest zetten zodat ze zeg maar de kat uit de boom moeten kijken...
Ik haal ze uit de reismand en zet ze dan in de kattenbak. Dan weten ze waar die is en kunnen ze vanaf daar rustig het huis gaan verkennen.
Ik heb mijn 2 belhamels nog een poosje als ik weg ging en 's nachts in een bench gehad. Elk een eigen van 60x90 cm ongeveer. Tegen elkaar geschoven zodat ze elkaar wel konden zien maar ook even rust konden nemen. (En dan kon ik 's nachts ook rustig slapen
.) Mandje, voer en waterbakje en een afwasteiltje met wat grit als kattenbak. En aan de achterkant tussen de benches een groot stuk karton, zodat ze zich ook even helemaal konden terug trekken en rustig konden eten.
Ze vonden het heerlijk. Als ik weer thuis kwam lagen ze heerlijk te slapen in hun mandjes.
Alles wat je nodig hebt, behalve de bench, te verkrijgen bij de Action.
Ben zelfs nog terug geweest omdat Taran een speeltje van Ravi zo leuk vond dat hij, zodra hij de kans kreeg, in de bench van Ravi dook om ermee te spelen
.
Benches staan regelmatig op Marktplaats voor 15-20 euro per stuk. Als je ze niet meer nodig hebt zet je ze gewoon weer op MP. Of je houdt er eentje voor het geval je eens eentje nodig hebt als een kat geopereerd is o.i.d. Ook voor dat geval is het handig dat ze het als kitten geleerd hebben. Die dingen zijn inklapbaar en nemen dan niet veel ruimte in.