CupCakes_ schreef:Curse staat bekend om haar boekwerken.Ik heb op mijn telefoon zelfs een aparte toon voor haar ingesteld
Ik vind jullie reacties echt geweldig

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
KimD schreef:Moestuin schreef:Ik heb altijd het idee dat ik mijn hond totaal niet ken als jij antwoord geeft CursebreakerIk denk dan: Heb ik nu echt zo weinig te zeggen over haar?
Nee joh gek, Cursebreaker kan niet rustig slapen als ze niet hele boekwerken post. Je zou eens met haar moeten appen.![]()
*PING* *PING* *PING* *PING* *PING* *PING* *PING* *PING*
candalisa schreef:Kim leuk zeg Guinness ken ik idd wij hebben een Ier als vriend! abbay vind ik mooi spreek je het dan uit als abbai of gewoon Abby?
Moet wel lachen Raya heeft soms wel last van selectieve gehoor en als ik haar een paar keer roep en ze niet luistert zeg ik “Regina Mills” nu kom je hier en dan luistert ze ineens wel
cursebreaker schreef:Ik kan het beamen idd hahahaha je hoort voornamelijk DIKKE SHELTIE onder het wandelen; roept Kim altijd![]()
![]()
EDIT:
Zodra Abbay weet dat ik lekkers mee heb, heb ik d'r altijd voor me gewonnen hahaha.
[ [url=m/Z18MMV.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DHL1w5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leo hahaha ja true![]()
![]()
moestuin
![]()
![]()
![]()
candalisa
Hahahaha ja grappig is dat, dat ze dan idd opeens wel luisteren![]()
Dat had ik bv. met m'n vader vroeger altijd.. Hij praatte Limburgs met ons, maar is toch vooral Nederlands sprekend opgevoed thuis dus wanneer hij echt boos was ging hij automatisch van Limburgs over naar Nederlands en dan wist je hoe laat 't was
Sharani schreef:Freddy en Limbo hadden vandaag ook post.
[ [url=m/UvYBVR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SW2Ii7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XlCuTu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HE2qiM.jpg]Afbeelding[/url] ]