Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorine92 schreef:IngridM schreef:Wat een principes zeg voor een paar tientjes. Ongelooflijk. Lekker diervriendelijk ook.....
Kan je ook tegen het dierenasiel zeggen. Die hadden wat mij betreft de kat gelijk terug moeten geven
MarjanB schreef:
elenaMM77 schreef:Dorine92 schreef:Hoho nu maak je er je eigen verhaal van. Ik wilde de kat gisteren al ophalen. Alleen zat daar wat hun betreft een prijskaartje aan. Anders had ik hem allang opgehaald
dat is toch precies wat ik zeg..
je kunt ook de nota betalen en achteraf betalen..
ipv je kat daar in pension zetten (want het is nu geen asiel meer he.. eigenaar is geinformeerd en kiest er zelf voor het dier te laten zitten).
alle tussen liggende tijd die verstrijkt is voor pensionrekening van het asiel..
zoals ook iemand moet betalen wiens kat in het asiel opduikt.
als ze al zo schappelijk zijn om de rit kosten te laten vervallen..
dan had je dus gisteren je dier kunnen houden, vanaf dat moment gaat de teller tikken voor het verzorgen van je dier terwijl dat niet nodig was. zoals je zelf aangaf... jij kiest je dier daar te laten zitten en eerst je gelijk te halen.. ipv je dier te halen, te betalen en daarna je gelijk te halen
stel het duurt een week voor je antwoord krijgt op je mail.
dan zijn de kosten voor het verblijf, hoger dan de kosten van de rit van de dierenambulance.. ga je dan wel netjes de factuur voor het verblijf betalen.. want die factuur had je kunnen voorkomen door je dier te gaan halen en achteraf het aan te kaarten, bedrag terug te eisen, zo nodig via geschillen of gerecht.
IngridM schreef:Ik snap werkelijk niet dat je zo met je dier om kunt gaan. Maar goed.
Het gaat er toch niet om wie er gelijk heeft, ik zou mijn kat ophalen, betalen en er evt daarna een drama van gaan maken. Ben je dan niet blij dat je je kat terug hebt? Blijkbaar niet...
Qerty schreef:Oneens.. Zo'n kat valt heel moeilijk te plaatsen en waarom zou je hem op deze leeftijd nog die stress gunnen?
Anoniem schreef:Qerty schreef:Oneens.. Zo'n kat valt heel moeilijk te plaatsen en waarom zou je hem op deze leeftijd nog die stress gunnen?
Ach de zorg zal net zo geweldig zijn ( ja weet het een aanname ) als de reactie om een kat bewust uit principe in een hok te laten zitten.
Dus stress heeft de kat toch, want hij zit daar nu en blijft daar zitten zolang het niet gratis is om hem terug te krijgen.
TS ik maak me geen zorgen dat je een hoge rekening krijgt, ik gun het je heel erg die hoge rekening.
Laat hem vooral daar zitten, laat het voor de rechter komen, je wint vast. Maar de kat heeft het poedersuiker bij jou. Geen greintje gevoel
verootjoo schreef:IngridM schreef:Ik snap werkelijk niet dat je zo met je dier om kunt gaan. Maar goed.
Het gaat er toch niet om wie er gelijk heeft, ik zou mijn kat ophalen, betalen en er evt daarna een drama van gaan maken. Ben je dan niet blij dat je je kat terug hebt? Blijkbaar niet...
Blij dat ze haar kat terugheeft? Ze had haar kat, was hem niet kwijt, en nu is ie weg....
Dus nee, ik snap dat TS er niet blij mee is.
Qerty schreef:Oneens.. Zo'n kat valt heel moeilijk te plaatsen en waarom zou je hem op deze leeftijd nog die stress gunnen?
Anoniem schreef:Qerty schreef:Oneens.. Zo'n kat valt heel moeilijk te plaatsen en waarom zou je hem op deze leeftijd nog die stress gunnen?
Ach de zorg zal net zo geweldig zijn ( ja weet het een aanname ) als de reactie om een kat bewust uit principe in een hok te laten zitten.
Dus stress heeft de kat toch, want hij zit daar nu en blijft daar zitten zolang het niet gratis is om hem terug te krijgen.
TS ik maak me geen zorgen dat je een hoge rekening krijgt, ik gun het je heel erg die hoge rekening.
Laat hem vooral daar zitten, laat het voor de rechter komen, je wint vast. Maar de kat heeft het poedersuiker bij jou. Geen greintje gevoel