Jaja, dat uiteraard wel, maar de rassen en kleuren en genetica. Dat soort dingen. Qua voeding weet in onderhand alles dat er te weten valt (neem ik aan)
Ik vind 't nu extra knap dat jij zoveel van die monstertjes op je slaapkamer hebt staan
djinnie
Geplaatst: 08-12-14 23:43
Voer je science? Dacht het niet, omdat je muesli schreef. In mijn ogen is dat het beste voer (naast onbeperkt goed hooi natuurlijk) en daar kun je met water (roeren! Dat wordt smurrie!) een papje van maken. Lijkt op het recovery voer. Zit bomvol vezels en vitamines. Zit Sammy niet meer bij Effie? Is ze, ondanks drukte van broertjes/zus niet beter af bij mama? Melk, warmte, verzorging en geborgenheid biedt zij het meeste.
Ja dat krijgen ze, muesli is extra ter ondersteuning nu na de zwangerschap en voor de kleintjes
Ik ga ze nu weer terug zetten bij Effie ja, dacht dat het zo beter was maar toch nog even nagevraagd en de dierenartsassistente zei ook dat ik haar beter terug kon zetten dus dat doe ik maar
7 stuks hè over 3 kooien verdeeld De 2 broertjes zitten nu snachts apart in een kleiner hok vanwege het knagen (Nog minder ruimte in mijn kamer ) de 3 dames heb ik nooit last van. En tarzan en kees heb ik alleen last van tarzan zo'n 1x per week als hij weer vrouwtjes ruikt snachts en het tralie geweld begint. Ik gooi gewoon iets naar zijn kop en na 3x stopt hij weer voor een paar dagen Krijg je een boze Wheeeeeeeeep en dan is het klaar en is hij boos.
Oh dat is fijn nieuws! Ik ben hard aan het duimen voor je. Mijn allereerste beertje had ook een hersenbloeding gehad. Ik kwam 'smorgens bij zijn hok en hij stond met een scheef kopje. Ik ben er direct mee naar de DA gegaan, hij heeft medicatie gehad en is uiteindelijk bijna 4 geworden. Niet heel oud maar dat had niets met de bloeding te maken.