Vandaag is het zover! De kooi staat weer in de kamer (was wel weer ff slikken). Zometeen verder schoonmaken en dan vanmiddag gaan we ze halen De omschakeling van volwassen vogel naar 2 babyvogels zal ook weer ff wennen zijn.
Ze zijn inmiddels thuis, en wat zijn ze leuk! Gelukkig zijn ze ook qua karakter heel anders als Saffier. Het is wel even slikken soms, twee nieuwe vogels in 'zijn' kooi, maar zo probeer ik het gewoon niet te zien. Maar Je kunt ze gewoon op hun ruggetje kroelen en kusjes geven en ze zijn nergens bang voor! Joy is een echt dametje en Jade is een stoere bikkel Mijn vriend heeft een klein filmpje gemaakt. Hier zaten ze net 3 minuten in de kooi en gedragen zich alsof ze hier al jaren wonen
Hoop dat ze je veel geluk geven en fijn en gezond opgroeien !
Badeendje
Geplaatst: 16-09-13 17:17
Ah wat tof! Wat kunnen ze lol hebben met dat touwtje! Ons eigen valkje vond het ook helemaal geweldig toen ik een bakje met draadjes bij z'n kooi had staan, daar kan hij zich echt uuuuren mee vermaken. Hoe vinden ze elkaar?
Ze zijn erg lief tegen elkaar! Maar nu natuurlijk ook van alles onder de indruk en bekaf, dus de echte indrukken zullen nog wel komen denk ik. Ik ben wel echt superblij met ze
Geweldig! heeeeeeel veel geluk met de twee, en Saffier kijkt vanaf daarboven mee en zal trots op je zijn en blij zijn dat nog meer vogels zo'n gelukkig leven mogen krijgen als hij bij jou gehad heeft!
Nieuw topic komt er zeker wanneer ze een beetje gewend zijn! En Saffier kijkt zeker van boven mee Hij blijft voor altijd 'the one and only'.
sparretje
Geplaatst: 16-09-13 18:46
Geniet lekker van je nieuwe aanwinsten! Saffier is het er zeker mee eens, anders zouden deze twee niet zo relaxt in 'zijn' kooi zitten, daar ben ik van overtuigd! Jij hebt vanavond geen TV nodig haha