Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chaos schreef:RC zit ook niet standaard volgepropt met rare stofjes hoor.
Koop je je RC bij de dierenspeciaalzaak of bij de DA, zit vaak nog verschil tussen versch types voer.
Royal Canin is een goede brok en goed natvoer. Niet voor niets hebben ze vele dieetvoeren ontworpen voor allerlei ziektes/gevoeligheden.
Chaos schreef:Ja, en in welke concentratie zit het erin?? En vanaf hoeveel is het ook daadwerkelijk kankerverwekkend?
Hoeveel potentieel kankerverwekkende stoffen zitten er in ander eten?
Ik maak me er geen zorgen om en er is nog nooit een kat met kanker geweest hier.
Chaos schreef:Sinds wanneer voer jij Barf want ik kan me dat eerste kuiken nog herinneren (blender verhaal![]()
) en eet ze nu alles? En wat geef je dan? En kun je het kwijt?? Ik kan wel een vriezerla missen maar toch echt niet de hele vriezer.
Mossel schreef:Chaos schreef:Sinds wanneer voer jij Barf want ik kan me dat eerste kuiken nog herinneren (blender verhaal![]()
) en eet ze nu alles? En wat geef je dan? En kun je het kwijt?? Ik kan wel een vriezerla missen maar toch echt niet de hele vriezer.
ik ben het nu aan het opstarten.. jaa kuiken was geen succesMaar dit eet ze graag. ik geef haar haaksbarf, ik kan het kwijt ja
zijn mooie kleine rollen van 150 gr tot een kilo geloof ik..
Chaos schreef:Mossel schreef:
ik ben het nu aan het opstarten.. jaa kuiken was geen succesMaar dit eet ze graag. ik geef haar haaksbarf, ik kan het kwijt ja
zijn mooie kleine rollen van 150 gr tot een kilo geloof ik..
Ik heb me nog weinig geinteresseerd voor de verschillende soorten maar kun jij mij per PB laten weten wat je koopt (is het gewoon vlees of ook orgaan etc), waar je het koopt (adres. ophalen/bezorgen?) en hoeveel je koopt (koop je een pakket of kies je zelf?), wat voer je per dag (meerdere keren per dag? Ze eten nu onbeperkt, hoe maak je die omschakeling?), is het betaalbaar?
Als je tijd en zin hebt Mosseltje.