Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nwktje schreef:Wij willen de konijntjes zelf houden, mijn ouders zijn gescheiden en van het nestje gaan er sowieso 2 mee naar mijn vader, dan willen wij zelf ook uit dat nestje 1 of 2 konijntjes gaan houden. Daarnaast heeft een vriendin van mij ook al een konijntje gereserveerd als gezel schap voor dr andere konijn. We hebben eerst al gekeken of we ze kwijt konden voor dat we besloten om voor een nestje te gaan.
Het liefste gaan we voor 1 nestje maar je soms te laat zijn met het castreren is mij vertelt want het mannetje kan al gelijk na de geboorte van de jongen er op duiken.
Nwktje schreef:Wij willen de konijntjes zelf houden, mijn ouders zijn gescheiden en van het nestje gaan er sowieso 2 mee naar mijn vader, dan willen wij zelf ook uit dat nestje 1 of 2 konijntjes gaan houden. Daarnaast heeft een vriendin van mij ook al een konijntje gereserveerd als gezel schap voor dr andere konijn. We hebben eerst al gekeken of we ze kwijt konden voor dat we besloten om voor een nestje te gaan.
Het liefste gaan we voor 1 nestje maar je soms te laat zijn met het castreren is mij vertelt want het mannetje kan al gelijk na de geboorte van de jongen er op duiken.
Het staat nu op MP dus niet vlug wegkapen haha.
WinSel schreef:Nwktje schreef:Wij willen de konijntjes zelf houden, mijn ouders zijn gescheiden en van het nestje gaan er sowieso 2 mee naar mijn vader, dan willen wij zelf ook uit dat nestje 1 of 2 konijntjes gaan houden. Daarnaast heeft een vriendin van mij ook al een konijntje gereserveerd als gezel schap voor dr andere konijn. We hebben eerst al gekeken of we ze kwijt konden voor dat we besloten om voor een nestje te gaan.
Je weet niet hoeveel jongen je konijn werpt en al die mensen die van jou een konijn nemen, hadden er dus ook 1 uit de opvang kunnen halen.
Er zit NIKS positiefs aan vermeerderen....
Gelijk na de geboorte is wel erg overdreven, laat je ram castreren en laat lekker genieten van een konijn waardig leven

Ik heb ze ook voorbij zien komen...
Maar niet minder leuk hoor.
Nwktje schreef:Het liefste gaan we voor 1 nestje maar je soms te laat zijn met het castreren is mij vertelt want het mannetje kan al gelijk na de geboorte van de jongen er op duiken.