Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ashley1 schreef:En dierenfan, mag ik weten in welke straal je van Abcoude af woont?
Ik zou volgens het tabel v. bezorgkosten zo'n 13 euro aan bezorgkosten moeten betalen.. misschien als ik meer bestel dat die ook lager worden?
Kimbers schreef:Mijn bestelling van lotgering komt vandaag binnen, ben benieuwd hoeveel ruimte het in de vriezer in beslag neemt!
Ik heb nog even een vraagje, naast de rollen vlees wil ik graag ook nog andere dingen bijvoeren zoals bijvoorbeeld kippennekken. Maar wat is aan te raden en wat absoluut niet?
kimmie261 schreef:nou...er zijn er die brokjes best lusten ,ik kwam een keer in de kluifjes winkel waar 1 van mijn honden onbeschaamd een hele brokkenbak leegvrat die daar als reclame stond ...
en ik kreeg eens allemaal proefzakjes van mera dog brokken,ik had toen 2 ratjes dus dacht voer het wel aan hun op,maarwerd heerlijk opgesmikkeld door een stel honden hier,ze deden er een moord voor..
( mss voor brokkenvoerders wel een merk om uit te proberen,Mera dog,wordt hier door de honden als erg lekker beschouwd)
ach als koekje mogen ze best een paar brokjes hebben hoor..maar elke avond zo'n zelfde saaie bak bruine korrels voor hun neus zetten...dat zie ik dan weer niet zitten...