Ze hebben maandag samen 1.5 uur in de auto gezeten, wel op stal, maar buiten toezicht, ik zou even gaan voeren maar liep een beetje uit. Ik vermoed dat er toen iets gebeurd moet zijn. Het enge is alleen dat vreemden echt niet in mijn auto kunnen komen met Tin erin... Ik denk er liever niet teveel over na. Eerst zorgen dat hij beter word.
Net voor de zekerheid even de verzekering gebeld, om te kijken of ik bijliep. Ik bedacht me eergister opeens dat verzekerd is, dus snel ff controleren. Mensje was heel lief en bezorgd, en vroeg hoeveel kosten we nu al hadden gemaakt (doordat er momenteel betalingsregelingen met Utrecht lopen, door alle paarden die dit jaar al in Utrecht hebben gestaan, wilde Utrecht een voorschot. Heel logisch, maar wel een heel geregel dinsdag dus). Toen ik vermelde dat we nu al op de 3000 zaten, wist ze niet hoe snel ze moest melden dat we tot 2500 verzekerd zijn.
Ik vind 2500 al een riant bedrag om terug te krijgen, was dus al erg blij. Voor de rest zien we wel hoe we het krijgen. Auto's omruilen voor driewielers ofzo