Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_biondaa schreef:Mijn mening ligt ernaar dat de eigenaar voor het dier moet beslissen, het dier kan dit niet zelf. Dus de eigenaar moet in mijn ogen alles voor zijn of haar dier doen want het dier kan dit niet zelf. Het is knap dat deze hond het al 5/6 weken volhoud, maar langer word het niet, het gaat zo niet langer. Dit dier moét gevangen worden, of het gaat dood. Nou vind ik het slimmer om het dier in éen keer te vangen, dan het nog een aantal weken/maanden rond te laten lopen, dit kost meer kracht dan het dier heeft..
Barbara1975 schreef:easygoing..kijk dat is nog eens iets waar we wat mee kunnen! Ik zeg doen! Doet niemand iets dan is het toch een verloren zaak dus beter dat een ander dan wel actie onderneemt..en laten we dan meteen een eigenaar voor het dier zoeken die er wel wat om geeft..of ga ik nu te ver???
Annemiekbram schreef:Nou ik heb met open mond en vol walging de pagina's die vandaag erbij zijn gekomen gelezen!
Mensen weten duidelijk niet waarover ze praten en hoeveel pijn ze iemand hiermeen kunnen aandoen (met name Niek en de andere mensen die zich inspannen voor Beans)
Dagenlang zijn ze op zoek naar Beans, goh gek he dat ze niet 24 uur per dag kijken.
Als je 5 weken lang 24 uur per dag gaat zoeken zonder dus 1 uurtje te slapen? Mijn god dat hou je nog geen week vol! En daar komt bij dat je in het donker ook niets ziet!
En wat jullie denken over een grootschalige zoekactie? Weilanden lang achter elkaar oneindig groot met af en toe een stukje bos ertussen..... echt geen gebied dat je ff afzet met een paar mensen.
Verder loopt er een discussie over jagers...nou dat heeft toch helemaal NIETS met Beans te maken...sterker nog we hebben zelfs hulp gevraagd van jagers!
Ik ga nu eerst maar eens een pb sturen naar een mod, want er worden nu gewoon dingen gezegd die ECHT NIET kunnen!
jentel schreef:Helemaal mee eens!!
Onbegrijpelijk hoe zo'n topic kan veranderen!!
Weet je wat hiervan het gevolg kan zijn... een slotje!
En al die serieuse mensen die hier elke dag mee bezig zijn, weten niets meer van beans!
Als er een discussie word gehouden over jagers.. doe dit dan in een eigen topic.
Ik en mijn familie is erg betrokken bij dit verhaal Beans dus aub blijf ontopic of verdwijn hier!
Chiqa schreef:Fijn dat het topic weer open is. Ik hoop voor jullie dat Yvet en Niek nog bereid zijn om een update te delen, we zullen het zien