Wat ontzettend lastig zeg, kan me voorstellen dat je verscheurd bent op bepaalde momenten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:Authentic schreef:Tuurlijk is het rot voor Femke, maar het is niet zo dat als iemand het zwaar heeft je diegene altijd maar moet gelijk moet geven in zijn of haar beslissingen.
en brave spots,jij reageerde niet zo hoor,maar met deze qoute vraag ik me af met welke "beslissingen" er dan maar gelijk gegeven moeten worden??
de enigste beslissing die er nu op dit moment is,is dat we kimmie laten inslapen,als ze slecht wordt...dus waar hebben we het over??
ik vat hem ff niet...
Caira schreef:Ga alsjeblieft deze discussie niet hier aan. Ze vraagt niet om raad, ze deelt haar zorgen en verdriet met ons. Bokt is er niet alleen voor de opvoeding en het wijzende vingertje. Bokt is er ook voor steun, voor het even kwijt kunnen van je verhaal en het delen van je leven met anderen.
Meis je doet het geweldig goed, we zijn er allemaal om je te steunen.
kimmie261 schreef:en dat ze met spoelen heel lang goed blijft alleen uiteindelijk zal er toch een keer mis gaan,hoelang dat duurt weten ze niet,en voor kimmie maakt dat spoelen niet zo heel veel uit,ze heeft er weinig last van...
kimmie261 schreef:ik snap alleen niet waarom er vanuit gegaan wordt dat ik verder ga met spoelen,ik kan me niet herinneren dat ik dat ergens geschreven heb....
Cayenne schreef:Ik denk dat die conclusie sneller wordt getrokken omdat Kimmie de laatste keer ook weer gespoeld is.
Ik kan me voorstellen dat je dan geneigd zou zijn om dit de volgende keer ook weer te doen omdat je hummeltje zich daarna weer beter voelt (die neiging zou ik immers zelf ook hebben).
Maar grofweg is het natuurlijk niet realistisch. Ze is nog zo klein, en om haar dat dan haar verdere leven te moeten laten ondergaan..
Diablo schreef:Al zou Femke dat doen, wat is daar dan verkeerd aan? Vertel mij eens wat voor last Kimmie daarvan heeft, behalve dat ze blijft leven?
Cayenne schreef:Steeds voor de spoeling voelt Kimmie zich niet lekker, dat geeft Femke zelf ook aan.