website tegen Pittbullachtige

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wesco

Re: website tegen Pittbullachtige

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:37

ThePast03 schreef:
Ja en dan vooral veel foto's nemen van die baby's die tussen en bovenop de pitbulls worden gelegd.
Is iedereen er gelijk van overtuigd dat het enorm lieve honden zijn met achterlijke bazen. Clown

Doe eens gek Clown

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:48

nounou dit is echt ontaard in een trieste discussie,jammer mensen.

liefhebbers: wat kan het jullie schelen dat er mensen zulke domme websites maken?
laat zien dat jij niet zo bent en laat mensen met kortzichtige meningen gewoon links liggen!
(ik deed het ook,zo reageren,maar je schiet er geen bal mee op)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:11

snoevie & chiqa :
hier nog 1 hoor Ja

maakte me altijd woest erom....nu bekijk ik t allemaal erg sarcastisch Tong uitsteken
Ik weet wat ik vind en wat mijn mening is en de discussie zal altijd blijven, en we zullen er nooit uitkomen omdat een ieder zijn mening houdt

oftewel volledig zinloos dus om je er heel druk om te maken....
Plaatste gisterenavondlaat zo een zelfde soort bericht ,maar alle berichten van gisterenavondlaat zijn op 1 of andere manier niet doorgekomen Verward (maar das offtopic Tong uitsteken )

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:15

we gaan onze 'pittbulll achtige' lekker laten dekken woensdag/donderdag. nog meer van die 'kl ote'beesten op de aardbol!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:28

suuzepuus schreef:
we gaan onze 'pittbulll achtige' lekker laten dekken woensdag/donderdag. nog meer van die 'kl ote'beesten op de aardbol!!

Toch wel goed voorbereid en verantwoord mag ik aannemen? Verward

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:32

waarom zou ze niet goed voorbereid en onverantwoord zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:39

KiWiKo schreef:
breezy302 schreef:
ik heb je raad opgevolgt heb ze idd uitgenodigt. waarschijnlijk zullen ze niet komen maar heb het wel gedaan en heb een zeer net mailtje gestuurd met daarin oa de vraag wat hun drijfveer is om zo'n site op te zetten

Helemaal super!!!! wie weet groeit er wel iets moois uit :)

ik ben benieuwd, tot nu toe heb ik nog geen antwoord gehad, ik kon op die site ook helemaal geen mail adres vinden maar bij d eblog worden de berichten eerst gecontroleerd voordat ze geplaatst worden dus heb het daar maar heen verzonden met mij adres erbij als ze antwoord willen geven, en ( sta er zelf verbaasd over) het was echt een net berichtje
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-01-09 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote gerepareerd (gewoon binnenste quote weghalen)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:39

Snoevie schreef:
waarom zou ze niet goed voorbereid en onverantwoord zijn?

Omdat het nog wel eens meer dan eens gebeurd in de wereld Knipoog
(zie ook actief topic momenteel ergens op bokt)

En het is maar een vraag....met hopelijk een geruststellend antwoord Knipoog

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:54

Snoevie schreef:
nounou dit is echt ontaard in een trieste discussie,jammer mensen.

liefhebbers: wat kan het jullie schelen dat er mensen zulke domme websites maken?
laat zien dat jij niet zo bent en laat mensen met kortzichtige meningen gewoon links liggen!
(ik deed het ook,zo reageren,maar je schiet er geen bal mee op)

helemaal mee eens, ik lig soms echt in een deuk hier Clown
dat laatste stukje ben ik het ook mee eens,het heeft geen zin en zeker niet op het internet!! Knipoog

Cheetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:00

Waarom moeten alle mensen toch weer een slecht beeld hebben over pitbulls ?
Ze hebben gewoon altijd een vooroordeel omdat het vechthonden zijn.
Het zijn juist hartstikke trouwe honden. Ik heb even op die eerste site gekeken en ik vind het echt dom Nors opkijken

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:22

Wat een nare site zeg.
Ik moet eerlijk toegeven dat als een dogachtige of staffordachtige hond eenmaal bijt dat de schade dan ook niet te overzien is. Deze honden hebben nu eenmaal de beschikking over een enorme kracht in hun kaken en loslaten kan een probleem zijn.
Toch ben ik nog altijd van mening dat de grond van de bijtincidenten bij de eigenaar ligt. Ikzelf ben nu eigenaar van mijn tweede Bullmastiff, de eerste een reu was ook geen lieverdje met andere reuen en zeer beschermend naar ons bastaardteefje (klein hondje overigens). Dan is het mijn taak als eigenaar om te voorkomen dat hij de kans krijgt om een andere hond te bijten. In de ruim tien jaar dat we hem hadden heeft hij 1 keer een andere hond gebeten. Die hond greep zijn teefje en hij kwam voor haar op. Hij heeft ook flink wat schade aangericht bij die andere hond en ik vond het afschuwelijk! Hierna heb ik altijd een muilkorf meegenomen en kwam hij alleen nog maar van de lijn af in ons eigen weiland. Hij heeft nooit zelf een gevecht uitgelokt.
Ik zou een dogachtige dus niet als moordmachine kunnen zien als ze in juiste handen zijn. Als jij als baas je verantwoordelijkheden neemt dan zouden zulke sites er helemaal niet zijn.
Helaas komen we allemaal nog steeds de mensen tegen die kiezen voor een dogachtige, stafford of pit om maar een stoere hond te hebben of om hun imago op te vijzelen. Dit terwijl ze geen flauw idee hebben over wat ze in huis halen.
Die mensen kiezen niet voor het ras omdat ze gecharmeerd zijn van de gevoelige aard van dit soort honden, die mensen kiezen voor het ras vanwege de bijtkracht en omdat ze er anderen bang mee kunnen maken.

Ik heb nu weer een BM teefje en wij gaan hoogstwaarschijnlijk een opleiding therapiehond doen. Zo gevaarlijk is dit ras nou!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:22

deze ziet er erg eng uit he.....
Afbeelding
enne voorbereid.... mijn vriend heeft met zn vorige hond wel eens een nestje gehad (3x) en dat ging goed. we hebben een leuke reu uitgekozen en we zien wel! we kunnen zowiso al 2 pups kwijt (en misschien nog 2 aan bokkers) en we krijgen regelmatig vragen of we een nestje van haar willen omdat ze onze teef zo geweldig mooi en leuk vinden.
heb je nog tips voor me?? voor voorbereiding?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:33

pff wat een hoop pagina's al zeg.

Hier nog zo'n gevaarlijke bull Haha!
http://img.photobucket.com/albums/v641/ ... 1231756275

(voordat mensen ongerust worden ze zit er niet alleen mijn beide broers staan er naast, ze is stapel gek op die hond (en op mijn broer zn andere hond en inmiddels op hun eigen stefford)
Is er wel aan af te zien denk ik Haha! We kunnen er zo een zadeltje op leggen Knipoog

edit het leuke aan de hond is dat hij bij volwassenen erg lomp is maar bij de kleine heel rustig.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:35

er is een liefhebbers topic in de HK.
kom daar eens kletsen,hier gaan we een beetje offtopic Knipoog

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:36

die ziet er ook heel eng uit hoor natalie, moet je die tanden zien! er is vast niks van die kleine overgebleven. levensgevaarlijk zo'n hond!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:38

Ik ben geen liefhebber, vind het lieve honden maar niet mijn type, ik ben meer van duitseherders Haha! (ook erg gevaarlijk overigens Haha! )

Ik denk dat mensen zich niet zoveel van zon site moeten aantrekken het is over duidelijk dat de makers geen verstand van zaken hebben.

edit het enige gevaarlijke aan die bull vind ik zn scheten.
Mannnnnnnnnn wat laat die hond een scheten zeg (schijnt bull eigen te zijn?)
en stinken!!!!!!!! Hij bijt je niet dood, hij vergast je Duivel
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 12-01-09 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:39

ik ben niet zo van de herders. die vind ik een beetje eng !! hihi

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:40

dat probeerde ik ook te zeggen,de makers van die site hebben er de ballen verstand van.
die site slaat nergens op,negeren gewoon!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:55

Sorry hoor, maar je zet een kind gewoon niet op de rug van een hond. En dit soort foto's geven in mijn ogen alleen de domheid van eigenaren aan en daarmee zullen de vooroordelen alleen maar bevestigd worden

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 13:00

Ik vind wat er op die foto van _Nathalie_ gebeurd ook onverantwoord. Dat kind stelt zich heel dominant op en die hond moet maar 1 keer denken: 'ik heb er genoeg van' en knap te zeggen en het kind is er geweest of heeft een fameus litteken.

En dit zeg ik niet omdat het een Bull is maar omdat het een hond is. Want dit moet je met geen enkel ras doen...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 13:02

moet je bij die van mij helemaal niet willen doen.......... geen bul, maar je bent echt wel je haarpunten kwijt

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 13:03

Ik zat er al op te wachten Haha! maak je niet druk. Wij hebben altijd honden (duitse herders) gehad en weten echt wel wat we doen Knipoog

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 13:03

Blijkbaar niet want dan zou je zo iets niet doen... Lachen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 13:04

ik maak me ook helemaal niet druk Lachen Lachen ik zeg alleen dat je dat bij die van mij niet moet doen Lachen die vind dat soort dingen verre van grappig Lachen

bij de lab kan het overigens wel hoor Lachen Lachen maar bij de kruising zeker niet Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 13:09

Ik ga hier niet in discussie want daar gaat het hier niet over Haha!
kiwiko had het tegen je voorganger Haha!

Ik denk trouwens dat ze wel blij zijn dat de website op andere site's gemeld word. Zullen nu een hoop meer mensen op kijken.....