Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Jeanine_x schreef:Nu heb ik alleen een vraagje,
Hebben jullie nog tips voor bij het gesprek met de fokker?? Welke kenmerken zouden jullie opletten?
Van mijn schoonouders heb ik al een lijstje, met ziektes, hernia's, stand van de pootjes etc etc, raad van beheer, voeding.
yvetjes schreef:Ooooh x_Jeanine_x een teckel!!! Jaaaaah wat geweldig. Ik ben dol op teckels. Vooral de standaard ruwhaar. Die zijn toch zo knap![]()
Wij zijn gezegend met een (minstens zo knappe) Beauceronteef, en staan op de lijst voor een Beauceronpupje erbij eind van het jaar (teven worden/zijn nu zo'n beetje loops). Ooit komt er ook een teckel, maar voor nu heb ik het geluk om af en toe op de knappe teckelman van mijn tante te mogen passen. Die gaat lekker mee wandelen en komt (heel) af en toe logeren.
Heb je ervaring met teckels dat je hiervoor gekozen hebt?
woepsie90 schreef:Het allerliefst heb ik inderdaad een labrador, maar die haren!!! Dus vandaar dat ik zoek naar iets anders eigenlijk. Dank je wel!
Peperkroket schreef:Wat is jouw ervaring met deze hondjes?
Mjelleke schreef:woepsie90 schreef:Het allerliefst heb ik inderdaad een labrador, maar die haren!!! Dus vandaar dat ik zoek naar iets anders eigenlijk. Dank je wel!
Ik heb er met mijn labrador eigenlijk niet zoveel last meer van. Ze verhaart wel flink hoor, maar de robotstofzuiger houdt het huis wel schoon. Misschien toch nog eens naar kijken?