Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Binckydenice schreef:sherif schreef:wat zijn al die bejaardenmensen die een kat in het bejaardentehuis hebben toch egoistisch (moeten die ook maar afgenomen worden omdat ze hun kat niet buiten kunnen laten lopen)...en wat te denken van mensen die op een flatje wonen mogen die ook geen katten houden??? Kijk eens om je heen hoeveel zwerfkatten er rondlopen of in het asiel zitten...ik denk dat 9 van de 10 katten die niet buiten kan komen, een beter leven hebben dan de zwerfkatten die afgedankt op straat leven of zielig in het asiel zitten!
Nee, de mensen in het bejaarde tehuis moeten dan geen kat nemen als ze de deur er niet voor open kunnen doen. Wat als dat beest in nood zit binnen, dan kan ze baasje niets doen want die kan niet op staan? Vreemd....
En de katten in het asiel zijn soms beter af dan mensen thuis hoor...
Daar hebben ze goede verzorging en alle benodigdheden in huis, dat hebben veel mensen niet....
sherif schreef:wat zijn al die bejaardenmensen die een kat in het bejaardentehuis hebben toch egoistisch (moeten die ook maar afgenomen worden omdat ze hun kat niet buiten kunnen laten lopen)...en wat te denken van mensen die op een flatje wonen mogen die ook geen katten houden??? Kijk eens om je heen hoeveel zwerfkatten er rondlopen of in het asiel zitten...ik denk dat 9 van de 10 katten die niet buiten kan komen, een beter leven hebben dan de zwerfkatten die afgedankt op straat leven of zielig in het asiel zitten!
Mango_ schreef:Die mensen zijn ook zeker wel een kat waard hoor, als ze ze niet naar buiten laten. Natuurlijk is het voor een kat fijner als ze buiten kunnen lopen. Ik vind het vastleggen van een kat gewoon tè ver gaan.
Miss_Shet schreef:Bejaarden mensen zijn over het algemeen de hele dag thuis.Ik vind dat prima,zit de kat iig niet de hele dag alleen.Maar ik vind dat als je beide werkt je de kat de gelegenheid zou moeten geven om naar buiten te gaan.Wij gaan toch ook niet de hele dag alleen thuis zitten wachten tot de ander thuis komt
Binckydenice schreef:sherif schreef:wat zijn al die bejaardenmensen die een kat in het bejaardentehuis hebben toch egoistisch (moeten die ook maar afgenomen worden omdat ze hun kat niet buiten kunnen laten lopen)...en wat te denken van mensen die op een flatje wonen mogen die ook geen katten houden??? Kijk eens om je heen hoeveel zwerfkatten er rondlopen of in het asiel zitten...ik denk dat 9 van de 10 katten die niet buiten kan komen, een beter leven hebben dan de zwerfkatten die afgedankt op straat leven of zielig in het asiel zitten!
Nee, de mensen in het bejaarde tehuis moeten dan geen kat nemen als ze de deur er niet voor open kunnen doen. Wat als dat beest in nood zit binnen, dan kan ze baasje niets doen want die kan niet op staan? Vreemd....
En de katten in het asiel zijn soms beter af dan mensen thuis hoor...
Daar hebben ze goede verzorging en alle benodigdheden in huis, dat hebben veel mensen niet....
sherif schreef:Miss_Shet schreef:Bejaarden mensen zijn over het algemeen de hele dag thuis.Ik vind dat prima,zit de kat iig niet de hele dag alleen.Maar ik vind dat als je beide werkt je de kat de gelegenheid zou moeten geven om naar buiten te gaan.Wij gaan toch ook niet de hele dag alleen thuis zitten wachten tot de ander thuis komt
dat was voor ons de reden om meerdere katten te nemen zodat ze lekker samen kunnen spelen met elkaar (zelf persoonlijk ben ik erg geen voorstander van om een kat die binnen zit alleen te houden, een speelkameraadje bied dan uitkomst)
wendyke schreef:onze katten gaan zelde naar buiten en als ze buiten zijn blijven ze alleen in onze tuin we hebben katten stroom op de schutting dus niemand heeft last van onze katten en ik zou er ook helemaal gek van worden als ik niet waar ze zijn.Onze katten vinden het binnen ook heel fijn