Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Door hun grote bijtkracht zijn ze in verkeerde handen levensgevaarlijk: dus mensen die een papierloze staff nemen omdat het zo stoer staat net als een Hummer op Jaguar. Of mensen die absoluut niet met honden om kunnen gaan en hem (soms door onwetendheid) hardstikke vals maken.
Euthanasie d.m.v. een spuit door de dierenarts wordt beschouwd als een zachte dood.
LimaGentle schreef:slimmerik schreef:Door hun grote bijtkracht zijn ze in verkeerde handen levensgevaarlijk: dus mensen die een papierloze staff nemen omdat het zo stoer staat net als een Hummer op Jaguar. Of mensen die absoluut niet met honden om kunnen gaan en hem (soms door onwetendheid) hardstikke vals maken.
Euthanasie d.m.v. een spuit door de dierenarts wordt beschouwd als een zachte dood.
een staff met papieren zal er er echt niet minder hard om gaan bijten als een staff zonder papieren hoor.. die dieren hebben dus gewoon echt schijt aan dat papiertje.. net zoals ik..
en dan kan je wel zeggen dat staffs met papieren van goede fokkers afkomen maar dat is dus ook de grootste onzin.. ook bij de fokkers die MET stamboom fokken zitten slechte fokkers tussen die geen reet om hun honden geven maar alleen zien als broodfok
Citaat:edit: wat ik dus probeer uit te leggen is dat een staff zonder papieren doorgaans geen 100% staff is maar er vaak best wel iets van pitbull bij in zit.
Snoevie schreef:ohja Slimmerik,ik vind de link in jouw onderschrift ook nogal overdreven,wat wil je hiermee bewijzen?
bokkers als Limagentle en Naadje24 doen het omdat zij om de honden geven,maar wat wil jij zeggen met de link?
gewoon nieuwsgierigheid hoor,geen aanval
*edit: tekst aangepast
Es79 schreef:Zou niet meer reageren!![]()
Ben het hier helemaal mee eens!
Snoevie schreef:ohja Slimmerik,ik vind de link in jouw onderschrift ook nogal overdreven,wat wil je hiermee bewijzen?
bokkers als Limagentle en Naadje24 doen het omdat zij om de honden geven,maar wat wil jij zeggen met de link?
gewoon nieuwsgierigheid hoor,geen aanval
*edit: tekst aangepast
slimmerik schreef:Ik zou idd niet meer reageren... maar dat hebben er meer gezegd.
Es79 schreef:slimmerik schreef:Ik zou idd niet meer reageren... maar dat hebben er meer gezegd.
Niet op een ander afschuiven!!!
Ik spring in de sloot, spring je mee?
slimmerik schreef:Ik was idd even off line....
Mijn onderschrift is omdat ik behalve om honden óók om mensen én kinderen geef !!! En om mensen met een indentiteitsprobleem in te laten zien wat ze in huis kunnen/willen halen. (laten ze gewoon een Hummer of Jaguar kopen) Bovendien hoef ik zo niet steeds de link op te zoeken. Heb trouwens al tig positieve reacties hierop gehad.
Ik vind jullie onderschrift n.l. een verwerpelijk doel steunen. Door de petitie te ondertekenen steun je de mensen die willens en wetens zo'n verboden hond in huis gehaald hebben.
Ook ik heb niks tegen respectvol discusieëren.
naadje24 schreef:mijn onderschrift is gebaseerd op mensen die jouw onderschrift geloven en zomaar wat roepen zonder dat ze ervaring in hebben
LimaGentle schreef:dan heb jij echt werkelijk geen idee wat de petitie inhoud..![]()
wij zijn er juist voor om de straffen hoger te maken EN om de hondjes te redden
slimmerik schreef:LimaGentle schreef:dan heb jij echt werkelijk geen idee wat de petitie inhoud..![]()
wij zijn er juist voor om de straffen hoger te maken EN om de hondjes te redden
Dan moet je die idioot zielige foto's van die verschrikkelijke eigenaars weghalen. Bah !!
Snoevie schreef:kalm aan,slimmerik,dat kan je ook anders zeggen.